וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי תרגלה מצבים נייחים, מרקיזיו יודע: "אסור לנו להפסיד"

איטליה מתכוננת למשחק העונה בין יובנטוס לנאפולי (שבת, 21:45, ספורט 5+ וספורט2). פאולו דיבאלה על גונסאלו היגואין: "הוא חבר אבל גם יריב. אני רוצה לנצח אותו- בתארים ובשערים"

קשר יובנטוס קלאודיו מרקיזיו חוגג. AP
"משחק מאוד קובע". מרקיזיו/AP

הליגה האיטלקית תגיע מחר (שבת, 21:45, ספורט 5+ וספורט2) לנקודת רתיחה, כאשר השנייה בטבלה יובנטוס תארח את הראשונה נאפולי, שמובילה עליה בשתי נקודות. שתי הקבוצות מגיעות בכושר יוצא מן הכלל, ולאחר שברחו מעט לשאר הליגה. הגברת הזקנה ניצחה את 17 משחקיה האחרונים בכל המסגרות, מתוכם 14 בליגה, בהם הפרש השערים שלה הוא 34-6. נאפולי גם היא מגיעה למפגש הלוהט לאחר רצף ניצחונות נהדר, למרות שהודחה מהגביע על ידי אינטר, בליגה היא ניצחה את שמונת המשחקים האחרונים, במהלכם כבשה 25 שערים.

יובנטוס תחסר את ג'ורג'יו קייליני וסמי חדירה הפצועים, וזאת בנוסף למריו מנדז'וקיץ', מרטין קאסרס וקוג'ו אסמואה, שנעדרים כבר תקופה ארוכה. עם או בלי קשר לפציעתו של קייליני, מהאימונים האחרונים של נאפולי דווח כי הקבוצה עובדת הרבה על מצבים נייחים, בניסיון לנצל את יכולת ההרמה של לורנצו אינסינייה המצוין.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג שער. AP
"אלגרי עזר לי המון". דיבאלה/AP

"שתי הקבוצות מגיעות במומנטום מעולה", אמר קשר יובה קלאודיו מרקיזיו, "הפסדנו להם את המפגש הראשון של העונה, והם מעלינו בטבלה, כך שזה משחק מאוד קובע שאסור לנו להפסיד".

המשחק יפגיש שני חלוצים ארגנטינאים בכושר הבקעה מפלצתי. גונסאלו היגואין כבש 24 שערים ב-24 משחקים העונה והוא נראה בלתי עציר לאחרונה. את יובה הוא יפגוש לאחר שישה משחקים רצופים בהם כבש. מהצד השני, פאולו דיבאלה, שפתח את העונה בצורה מעט מקרטעת, הוא המוציא לפועל העיקר של יובנטוס. "היגואין הוא חבר", אמר דיבאלה, "אך הוא גם יריב ואני רוצה לנצח אותו - גם בתארים וגם בשערים".

על קרלוס טבס, אותו החליף דיבאלה ביובה, אמר: "כאשר הייתי בפאלרמו, הייתי משוחח איתו. הייתי שמח אם היינו משחקים ביחד, כי לשחק לצד אלוף כזה היה מקל עלי". החלוץ הנפלא התייחס גם להתחלה הלא פשוטה שלו במועדון: "אלגרי עזר לי המון. הייתי צריך זמן להתאקלם. לא פשוט לעבור מפאלרמו ליובנטוס".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים:

יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, סטפן ליכטשטיינר, אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, פטריס אברה, חואן קואדרדו, סטפנו סטורארו, קלאודיו מרקיזיו, פול פוגבה, אלברו מוראטה, פאולו דיבאלה.

נאפולי: פפה ריינה, אלסעיד חיסאי, ראול אלביול, קאלידו קוליבאלי, פאוזי גולאם, אלאן, ז'ורז'יניו, מארק האמשיק, חוסה קאייחון, לורנצו אינסינייה, גונסאלו היגואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully