וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 1:3 דרמטי בחוץ את קארפי ועלתה למקום השלישי

הג'אלורוסי רשמו ניצחון רביעי ברציפות, מוחמד סלאח כיכב עם שני בישולים (ללוקא דין שכבש שער נהדר בדקה ה-56 ולאדין דז'קו, בדקה ה-84) ושער (85). קווין לזניה איזן זמנית בדקה ה-61

ריקרדו גאגליולו קארפי מול מוחמד סלאח רומא. AP
ערב נהדר לסלאח/AP

המחזור ה-25 בסרייה A אומנם עומד בסימן המשחק הגדול בין יובנטוס לנאפולי, אבל לאחר החמישייה של לאציו אתמול, התפנתה הערב (שישי) היריבה העירונית רומא להשיג ניצחון משלה, כאשר גברה 1:3 בחוץ על קארפי ועלתה למקום השלישי בטבלה, לפחות באופן זמני.

seperator

קארפי - רומא 3:1

הג'אלורוסי טיפסו לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה בזכות ניצחון חוץ קשה מאוד על היריבה מהתחתית. 56 דקות לקחו עד שהאורחים כבשו את הראשון. מוחמד סלאח מסר ללוקא דין, שהתקדם מעט ומ-25 מטרים הניף את רגל שמאל והפציץ בחצי גובה לפינה הרחוקה, שער יפהפה. אלא שהיתרון החזיק מעמד רק שש דקות. ג'רי אמבקוגו ניצל הירדמות בהגנה של רומא ומסר לקווין לזניה הלוהט, שכבש מול שער ריק ממטר.

רומא כבר ראתה איך היא שוב מאבדת נקודות יקרות, אבל הצליחה לרשום ניצחון רביעי ברציפות בזכות בליץ. בדקה ה-84, מוחמד סלאח סיפק בישול שני במשחק, לאחר שביצע מהלך יפה באגף ימין ומצא את אדין דז'קו, שכבש מקרוב. דקה לאחר מכן, אותו סלאח השלים משחק גדול לאחר שהגיע ראשון לריבאונד וקבע את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

קייבו - ססואולו 1:1
לקייבו: ואלטר בירסה (29 בפנדל). לססואולו: ניקולה סאנסונה (30)

אמפולי - פרוזינונה 2:1
לאמפולי: מאסימו מקארונה (60). לפרוזינונה: דניאל צ'ופאני (17 ו-73 בפנדל)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully