וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן פנרבחצ'ה ברח לארה"ב, אוברדוביץ' רתח: "אכפת לו רק מעצמו"

עומר יורצבן בן ה-17, שמקבל דקות באופן קבוע, טס ללא התראה מוקדמת במטרה לעבור למכללות ועורר את זעמו של המאמן: "נתתי לו הזדמנות בגיל כל כך צעיר והוא לא מכבד את זה". צפו במונולוג הכעוס

צפו במסיבת העיתונאים של ז'ליקו אוברדוביץ'

פנרבחצ'ה נותרה הקבוצה היחידה ללא הפסד בטופ 16, אחרי שהביסה אמש (חמישי) את מלאגה 59:90 בעוד תצוגת תכלית מרשימה. אבל גם רצף הניצחונות המרשים של הטורקים לא נותן מנוח לז'ליקו אוברדוביץ' שכמו תמיד, נתן גם אתמול שואו לעיני המצלמות. מתברר כי עומר יורצבן (2.13, 17), שחקן נבחרת הנוער של טורקיה ופנרבחצ'ה שאפילו מקבל דקות מפעם לפעם ביורוליג, נעדר מהמשחק אחרי שנסע לארצות הברית מבלי לקבל אישור.

על פי דיווחים, יורצבן מתכנן לעבור למכללות בעונה הבאה, על אף העובדה שהוא חתום לשתי עונות נוספות במדי פנרבחצ'ה, שלא מוכנה לשחררו. יורצבן אף קיבל בחודש האחרון הצעה להאריך את חוזהו בשורות הקבוצה הטורקית בחמש עונות נוספות, אך דחה אותה כשברקע דיווחים על כך שמכללת דיוק מעוניינת בו.

עומר יורצבן, פנרבחצ'ה, שומר את מייק ג'יימס, לבוראל קוצ'ה. GettyImages
הוציא את הבוס מאיזון. יורצבן, משמאל/GettyImages

הנסיעה הפתאומית של הכישרון הצעיר הרתיחה את ז'ליקו אוברדוביץ', ומסיבת העיתונאים שאחרי המשחק מול מלאגה הוקדש ברובה לסגירת חשבונות. "לילד הזה אכפת רק מעצמו, אין לו שום קשר לקבוצה", ירה אוברדוביץ'. "הוא דחה הצעה נדיבה מאוד מאיתנו ואני לא יודע מה הוא עובר לו בראש, אבל אסור לו לשחק במכללות כי הוא תחת חוזה ועדיין מקבל כסף. הוא אפילו לא דיבר איתי או שאל אותי אם כדאי לו ללכת למכללות, למרות שיש איתו בקבוצה שני שחקנים, פרו אנטיץ' ולואיג'י דאטומה, שהיו יכולים לתת לו עצה או שתיים בנושא. אני נותן לו דקות בכל הזדמנות, אפילו כשהוא לא טוב. בתור מאמן, האם נכון לתת לילד הזה עוד הזדמנות? חוץ מלוקה דונצ'יץ', שמקבל דקות בריאל מדריד בגיל 16, אני לא מכיר אף שחקן שמקבל כל כך הרבה קרדיט כמו עומר בגיל הזה ובקבוצה כל כך שאפתנית. אבל הוא לא מכבד את זה. זה בסדר, אלה החיים שלו, שיעשה מה שהוא רוצה".

יורצבן שותף העונה בשמונה משחקים יורוליג, בהם העמיד ממוצע של 1.6 נקודות למשחק. מול ריאל מדריד בחוץ שיחק יורצבן 11 דקות, הכי הרבה העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן פנרבחצ'ה, ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
רק תנסו אותו. אוברדוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully