וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הפסידה בסנדרלנד, חמישייה גדולה לצ'לסי

החתולים השחורים ניצלו יום רע של דה חאה וניצחו 1:2, כשהשדים האדומים הפסידו בסנדרלנד לראשונה מאז 1997. פדרו כבש צמד ב-1:5 המשכנע של צ'לסי על ניוקאסל והידינק עדיין ללא הפסד

הפתעה גדולה פתחה את משחקי השבת בליגה האנגלית, כשקבוצת התחתית סנדרלנד ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד, שהפסידה בביתם של החתולים השחורים במסגרת הליגה לראשונה מאז 1997. צ'לסי הביסה 1:5 את ניוקאסל.

תקציר: סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 1:2. one
שער בכורה בפרמיירליג. ווהבי חאזרי/one

סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 1:2

לואי ואן חאל חתום על עוד שפל בעונה העגומה של מנצ'סטר יונייטד, כשהשדים האדומים רשמו הפסד ליגה ראשון במגרשה של סנדרלנד מאז מרץ 1997 ופספסו הזדמנות גדולה לצמק את הפער מהמקומות המוליכים לליגת האלופות. בצל פרשת אדם ג'ונסון שנחתך מהסגל לאחר שהודה השבוע כי קיים יחסי מין עם קטינה, סנדרלנד קיבלה שערים משחקני הרכש שהגיעו בינואר וצימקה את הפער מחוף מבטחים לנקודה בלבד. כדור חופשי של ווהבי חאזרי הפתיע את כולם ונכנס פנימה בדקה השלישית, אנתוני מרסיאל השווה מקרוב בדקה ה-39, אבל המילה האחרונה הייתה של הבלם החדש לאמין קונה, שנגח בחופשיות אחרי קרן מימין ונעזר בדויד דה חאה שהדף פנימה בדקה ה-82. הפסד ליגה שביעי העונה למנצ'סטר יונייטד.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
תצוגה מאכזבת. דויד דה חאה/רויטרס

צ'לסי - ניוקאסל 1:5

חוס הידינק עדיין ללא הפסד מאז חזר לסטמפורד ברידג', והפעם השחקנים שלו גם סיפקו הצגה גדולה, בדרך לניצחון הליגה הגבוה ביותר שלהם העונה ולחמישייה ראשונה בגשר מאז ה-0:6 הזכור על ארסנל במרץ 2014. דייגו קוסטה המשיך בכושר הנפלא שלו תחת הידינק (שמונה שערים ב-10 משחקים מאז הגעת המאמן ההולנדי), כשהבקיע בדקה החמישית אחרי הכנה של וויליאן. פדרו ניצל הגנה עלובה של ניוקאסל וכבש בדקה התשיעית, כשדייגו קוסטה החזיר לוויליאן עם אסיסט בדקה ה-17. ניוקאסל הצליחה רק לעכב מעט את השערים הבאים אחרי הבליץ בפתיחה, כשפדרו השלים צמד בדקה ה-59 אחרי כדור ארוך של ססק פברגאס, והמחליף ברטראן טראורה הצטרף לחגיגה בדקה ה-83 עם שער ליגה ראשון שלו. אנדרוס טאונסנד צימק בדקת הסיום עם שער בכורה במדי ניוקאסל. הרגע המדאיג מבחינת צ'לסי היה כאשר ג'ון טרי הוחלף בדקה ה-38 בעקבות פגיעה מצד אלכסנדר מיטרוביץ'.

תקציר: צ'לסי - ניוקאסל 1:5. one
נהנה מהאין הגנה של ניוקאסל. פדרו/one

משחקים נוספים

בורנמות' - סטוק סיטי 3:1
לבורנמות': מאט ריצ'י (57), לסטוק: גיאנלי אימבולה (9), איברהים אפלאי (52), חוסלו (55)

קריסטל פאלאס - ווטפורד 2:1
לפאלאס: עמנואל אדבאיור (45), לווטפורד: טרוי דיני (16 בפנדל ו-82)

אברטון - ווסט ברומיץ' 1:0
לברומיץ': סלומון רונדון (14)

נוריץ' - ווסטאהם 2:2
לנוריץ': רוברט בריידי (54), ווסלי הולהאן (65), לווסטהאם: דימיטרי פאייה (74), מארק נובל (76)

סוונסי - סאות'המפטון 1:0
לסאות'המפטון: שיין לונג (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully