וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להחתים את בלאט נשמע הגיוני, אבל האוהדים לא יאהבו את זה"

בניו יורק ממשיכים לעסוק במועמדות אפשרית של המאמן הישראלי לניקס. כתב CBS: "לברון מנע מבלאט להראות את השיטה ההתקפית שלו בקליבנד". ת'יבודו, שרוצה סמכויות נרחבות, לא צפוי להגיע

AP

חמישה מאמני NBA כבר איבדו את משרתם העונה, אבל משחק הכסאות רק החל, והקבוצה התורנית שחיפושיה אחר דמות חדשה מאחורי הקווים נמצאת בכותרות זו כמובן הניקס. ימים ספורים אחרי פיטוריו של דרק פישר והחלפתו בקורט ראמביס, בורסת השמות רק גדלה. פיל ג'קסון אמנם מחפש מאמן רק החל מהקיץ, אבל על פי דיווחים החל כבר בחיפוש קדחתני אחר האיש שלו. ביממה האחרונה טוענים בכלי התקשורת בתפוח הגדול כי טום ת'יבודו, אולי המאמן הבכיר ביותר מבין אלו שהוזכרו כמועמדים, לא צפוי להגיע מאחר שהוא מחפש קבוצה בה יוענקו לו סמכויות נרחבות, כולל בבחירת השחקנים, בקשה לא סבירה תחת פיל ג'קסון הדומיננטי.

טום ת'יבודו מאמן שיקגו בולס. AP
לא יס-מן. ת'יבודו/AP

לוק וולטון ממשיך להיות השם החם, אבל בתקשורת המקומית ממשיכים גם לתהות לגבי מועמדותו של דיוויד בלאט. כתב CBS ג'ון שמילק פרסם אמש רשימה של מועמדים הגיוניים לתפקיד, והכליל בתוכה גם את המאמן הישראלי. יחד עם זאת, שמילק הזהיר כי "האוהדים לא יאהבו את המינוי הזה, אבל נראה שהוא הגיוני מאוד". שמילק טוען כי "בלאט אולי לא חסיד של התקפת המשולש, אבל התקופה בה אימן באירופה עזרה לטפח שיטה התקפית שפיל ג'קסון אוהב. הנוכחות של לברון ג'יימס בקליבלנד מנעה מבלאט להטמיע את השיטה הזו בקליבלנד, ובכל זאת המאזן שלו דיבר בעד עצמו. אם ג'קסון יחפש אופציה מעניינת, יש סיכוי טוב שבלאט יהיה האיש שלו".

לטענת שמילק, הניקס יתקשו למנות את המאמן בו הם חפצים יותר מכל, לוק וולטון, "משום שהוא מחפש קבוצה מהחוף המערבי". גם לגבי בריאן שואו, מועמד נוסף שעלה מאז פיטורי פישר, כתב שמילק כי הוא "בספק לגבי האפשרות שימונה. פיל ג'קסון אוהב אותו ודיבר עליו טובות לפני שנה, אבל יש סיכון גדול מאוד בלהחתים אותו, ואוהדי הניקס בטח לא יקבלו אותו בברכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully