וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה העפילה לגמר גביע המלך אחרי 2:2 מול סלטה בגומלין

האנדלוסים עלו לגמר בפעם השמינית בתולדותיהם אחרי שחזרו מפיגור 2:0 בגשם שוטף והשלימו 2:6 בסיכום שני המשחקים. איטליה: לאציו הביסה 2:5 את ורונה. יוון: גולסה ופאוק בחצי הגמר

שחקני סביליה חוגגים. רויטרס
סביליה בגמר/רויטרס

סביליה השלימה הערב (חמישי) את העפלתה לגמר גביע המלך בספרד, שם תפגוש את ברצלונה. הקבוצה מאנדלוסיה הגיעה עם 0:4 מהמשחק הראשון לבלאיידוס, למפגש הגומלין מול סלטה ויגו ואחרי 2:2 היא השלימה 2:6 חד צדדי בסיכום שני המשחקים.

המשחק התנהל תחת גשם שוטף וסלטה, שחלמה את מהפך מטורף, הייתה בדרך הנכונה לשם לאחר שיאגו אספס כבש צמד, בדקות 35 ו-55. אלא שרגע לפני שהתכולים בהם התחילו לחלום, אבר באנגה צימק בדקה ה-57. שלוש דקות לאחר מכן, ג'ון גידטי בעט פנדל לעמוד ושם גם נגמרו סופית התקוות של המארחת. לקינוח, יבגני קונופליאנקה קבע שוויון בדקה ה-87. עבור סביליה מדובר בגמר שמיני בתולדותיה והיא זכתה בתואר חמש פעמים, כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2010.

* המחזור ה-25 בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר הערב, כאשר לאציו הביסה 2:5 בבית את ורונה האחרונה, שממשיכה בדרכה הבטוחה לליגה השנייה. אלסנדרו מאטרי העלה את המארחים ליתרון דקה לפני ההפסקה ולאחר מכן, הסכר נפרץ. סטפנו מאורי הכפיל (50) ופליפה אנדרסון קבע 0:3 בדקה ה-69, אבל ורונה ביצעה קאמבק יפה עם שערים של לאנדרו גרקו (72) ולוקה טוני הקשיש (79). האורחת החלה לפנטז על נקודה, אבל התקוות הללו התנפצו כאשר מירוסלב קלוזה בישל לבלדו קייטה בדקה ה-82 את הרביעי. אנטוניו קנדרבה הספיק להשלים את החגיגה עם פנדל מדויק בדקה ה-91.

שחקני לאציו חוגגים שער. AP
חגיגת שערים באולימפיקו/AP

* פאוק סלוניקי העפילה הערב לחצי גמר הגביע היווני אחרי 0:0 במשחק הגומלין הביתי מול פנאיוניוס ובזכות ה-1:1 שהשיגה בחוץ במשחק הראשון. אייל גולסה נכנס עם פתיחת המחצית השנייה בפאוק.

* שמינית גמר הגביע בצרפת ננעלה כאשר מארסיי ניצחה 0:2 לא פשוט בחוץ את נציגת הליגה הרביעית טרליסאק משערים של רומיין אלסנדריני בדקה ה-33 וסטיבן פלטשר, שרק לאחרונה הצטרף בהשאלה, בדקה ה-86. בשלב הבא תארח מארסיי את גראנביל הסנסציונית מהליגה החמישית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully