וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הודאתו בקיום יחסים עם קטינה: אדם ג'ונסון נחתך מסנדרלנד

הקשר שרק בשבת האחרונה כבש עבור החתולים השחורים, נזרק מהמועדון יממה לאחר שהודה כי קיים יחסי מין עם בת 15. משפטו בנוגע לשני מקרים נוספים, אותם הוא מכחיש, ייפתח ביום שישי

one

בווידיאו: התיקו של סנדרלנד מול ליברפול, כולל השער של ג'ונסון

יממה לאחר שהקשר אדם ג'ונסון הודה בקיום יחסי מין עם קטינה בת 15, הודיעה הערב (חמישי) סנדרלנד כי היא מסיימת את החוזה שלו וחותכת אותו מהקבוצה. בהודעה הרשמית הקצרה של החתולים השחורים נכתב כי הם לא יגיבו עוד לפרשה שהסעירה את הכדורגל האנגלי בתקופה האחרונה.

ג'ונסון בן ה-28 הדהים אתמול את ראשי סנדרלנד לאחר שהודה על יחסיו האסורים עם הקטינה. בעקבות הודאתו, ג'ונסון נכנס לרשימת עברייני המין באנגליה ובנוסף, המשפט שלו בנוגע למגע מיני עם שתי קטינות נוספות ייפתח ביום שישי הקרוב. ג'ונסון מכחיש את החשדות המיוחסים לו במקרים אלה. הפרשה החלה במרץ 2015, עת נעצר השחקן בשל החשדות לקיום יחסים עם קטינה.

בשעות הבוקר כבר הודיע מנג'ר סנדרלנד, סאם אלרדייס, כי ג'ונסון לא ישחק מול מנצ'סטר יונייטד בשבת הקרובה, אבל זו הייתה רק ההתחלה של היום הסוער שעבר על ראשי המועדון, בסיומו החליטו לוותר על השחקן שרשם בעברו 12 הופעות במדי נבחרת אנגליה וכבש בשבת האחרונה את אחד משני השערים של הקבוצה ב-2:2 הדרמטי באנפילד מול ליברפול.

אם לא די בצרות של ג'ונסון, הרי שהיום הודיע גם חברת ההלבשה "אדידס" כי היא מסיימת את הסכם ההתקשרות מולו. ג'ונסון הרוויח 10,000 ליש"ט לשנה במסגרת הסכם החסות שלו מול החברה.

שחקן סנדרלנד, אדם ג'ונסון, מגיע לפתיחת משפטו. GettyImages
סיום עגום. ג'ונסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully