וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההצעה האסטרונומית מסין: פאייה חתם על חוזה חדש בווסטהאם

הקשר הצרפתי של הפטישים לא התפתה לכסף מהמזרח והחליט לחתום בשורות הפטישים עד 2021. ביליץ': "לכל שחקן יש מחיר, שמחים שהוא החליט להישאר". קאמני האריך חוזה במלאגה

one

בווידאו: סאות'האמפטון גוברת 0:1 על ווסטהאם

הכדורגל הסיני משגע בשבועות האחרונים את עולם הכדורגל. מספר רב של שחקנים מקבלים הצעות גבוהות מהליגה המתפתחת והמתרחבת וגורמים לקבוצות להילחץ ולהחתים כוכבים שנמצאים תחת מעקב. שחקנים כמו ג'קסון מרטינס, רמירס ואלכס טשיירה עברו בשבועות האחרונים לליגה האסייאתית המסקרנת תמורת סכומים אסטרונומיים ולא פרופורציונאליים לשוויים בשוק האירופי.

ווסטהאם היא הקבוצה האחרונה שהצליחה להשאיר שחקן מבוקש כשהחתימה את הקשר הצרפתי הנהדר, דימיטרי פאייה, על חוזה חדש עד שנת 2021.

דימיטרי פאייה שחקן ווסטהאם (משמאל) מחליף את אנר ולנסיה. GettyImages
פטיש אוויר. פאייה/GettyImages

מאמן הפטישים, סלובן ביליץ', התייחס לקשר בן ה-28, עליו קיבלה הקבוצה הצעה בסך 38 מיליון פאונד על ידי קבוצה סינית שזהותה לא נחשפה: "שני הצדדים רצו שזה יקרה ולמרות שמספר מועדונים הגישו הצעות, הוא יישאר בווסטהאם".

על ההצעה הגבוהה אותה דחתה ווסטהאם אמר: "לכל שחקן יש מחיר, אבל הוא שמח להישאר פה, אנחנו שמחים וגם מאמינים שהוא יישאר פה תקופה ארוכה".

במקביל, שוערה של מלאגה, קרלוס קאמני, האריך את חוזהו בקבוצה וזאת לאחר שסירב להצעה גבוהה מאוד מווטפורד, מכיוון שהעדיף להישאר עם משפחתו בספרד.

שוער מלאגה קרלוס קאמני. GettyImages
בחר במשפחה. קאמני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully