וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב נפגשה עם הספורטאים האולימפיים שהציפו בעיות בדרך לריו

11.2.2016 / 13:21

שרת הספורט פגשה את השחיינית אנדי מורז שציינה שלא מאריכים לה את הדרכון לקראת יציאה למחנה אימונים, והבטיחה לסייע. גם שחייני העתודה הלינו. רגב חנכה את מסלול המוטוקרוס הראשון בישראל

ברני ארדוב

"צולם על ידי סמארטפון של וואווי – Huawei"

שרת התרבות והספורט מירי רגב. ברני ארדוב
מירי רגב חונכת את מסלול המוטוקרוס הראשון בישראל/ברני ארדוב

שרת הספורט מירי רגב הגיעה היום (חמישי) למכון וינגייט ופגשה מגוון ספורטאים אולימפיים כחלק מההכנות לריו 2016. רגב התעכבה בעיקר במפגשיה עם נבחרות הג`ודו והשחייה.
רגב דיברה ארוכות עם ירדן ג`רבי ושמעה ממנה על ההכנות לשנההישובה. לאחר מכן היא קיבלה מהספורטאים חליפת ג'ודו וחולצה שנושאת את שמה. בהמשך היא התנסתה אפילו בתרגיל ג`ודו, אבל לרוע מזלה היה זה אורי ששון שניצב מולה ולמרות זאת מי שמצא את עצמו על המזרן בסוף היה ששון עצמו. עוד לפני ההתנסות כשראתה את ששון היאאמרה לאנשי משרדה: "הוא יהרוג אותי. טוב, אני מכירה כמה אנשים שדווקא ישמחו שזה יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מירי רגב שרת הספורט עם ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
מירי רגב עם ירדן ג'רבי/ברני ארדוב

משם המשיכה רגב לאולם הסמוך שם פגשה את ליאוניד קאופמן והשחיינים האולימפיים. רגב נתקלה בבעיה שלאנדי מורז שסיפרה לשרה כי היא מנועה מלהמריא למחנה אימונים בחו"ל מכיוון שטרם חודש לה הדרכון. השרה התבשרה שהנושא נמצא על שולחנו שלשר הפנים, אריה דרעי, הבטיחה לטפל בנושא בדחיפות וגם העירה לאנשי משרדה עלכך שהיא שומעת על הנושא בפעם הראשונה במפגש עצמו.
בהמשך גם שחייני העתודה הלינו על העובדה שהם לא מקבלים את המעטפת הרפואית מכיוון שהם חיילים ולא נכללים בדרג הבכיר. בנוסף טענו השחיינים כי לא מאפשרים להם לסעוד במכון וינגייט ובכך הם נאלצים לצרוך אוכל לא בריא.

מירי רגב עם אורי ששון. ברני ארדוב
מירי רגב עם אורי ששון/ברני ארדוב

המפגשים הבאים של רגב היו עם האתלטים, בהם דונלד סנפורד ודימיטרי קרויטר. המנהל המקצועי של האיגוד, רוגל נחום, סיפר לרגב על הצורך בשדרוג מתקן האימונים בהדר יוסף. משם פגשה השרה את נבחרת ההתעמלות האומנותית והמתעמלת נטע ריבקין, שהמאמנת שלה אלה סמופלוב סיפרה כי הקושי העיקרי של המתעמלות קשור ביום שאחרי סיום דרכן הספורטיבית. נבחרת ההתעמלות הציגה בפני רגב את התרגיל החדש שלה לקול השיר אם ישכחך ירושלים יחד עם היא רק רוצה לרקוד. רגב הבטיחה לסייע. הביקור ננעל בביקור במתחם המוטוקרוס שנחנך בווינגייט ורגב הבטיחה להכפיל את התקציב לענף.

מירי רגב עם אורי ששון. ברני ארדוב
רגב מפגינה ביצועים על מזרן הג'ודו/ברני ארדוב

מירי רגב התייחסה לחוויה שלה במסלול המוטוקרוס אחרי שהתנסתה בעצמה ברכיבה: "החסרתי פעימה. זה מפחיד כי אתה צריך מיומנות של גז וברקס כל הזמן, ואין ספק שכשאתה מגיע לפסגה של אותו קטע ואתה מבין שאתה באוויר, אתה אומר לעצמך שזה לא אמיתי. לי רק צריך להגיד: 'תמשיכי עם הגז'. זה היה מרתק ומאתגר". המסלול הזה הראשון ולא האחרון כי הבא יהיה בערד".

על היום שעברה אמרה: "יש לנו ספורטאים מצוינים וזה מרגש לראות אותם מחויבים למטרה, לייצג אותנו בריו. אנחנו עובדים כבר עם ספורטאים מסוימים על טוקיו. הספורט התחרותי הוא אחד הענפים החשובים". על הבעיות שהועלו אמרה: "היו בעיות בעיקר בתחום השחייה, שמעתי חיילים שאמרו שלא נותנים להם לאכול, זה לא יעלה על הדעת. אנחנו נטפל בזה כי אני לא רואה הבדל בין ספורטאי חייל לכזה שאינו חייל. בסך הכול אני רואה שביעות רצון אצל המאמנים והספורטאים".

מנכ"ל מכון וינגייט, אמוץ בכר, הוסיף: "חניכת המסלול המוטורי במכון וינגייט תאפשר הסדרה ופיתוח של הספורט המוטורי בישראל. אני בטוח כי חניכת המסלול תביא לצמיחה של הספורט המוטורי בישראל ולהישגים בתחרויות בארץ ובעולם".

מירי רגב שרת הספורט עם ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
מירי רגב שרת הספורט עם ירדן ג'רבי/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully