וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: לורן בלאן האריך את חוזהו במועדון עד 2018

לאחר ספוקלציות רבות באשר לעתידו של המאמן הצרפתי, ועוד לפני המפגש הכפול של הקבוצה בליגת האלופות מול צ'לסי, בלאן חתם לשנתיים נוספות: "תענוג גדול. מספק לאמן שחקנים כאלה מוכשרים"

מאמן פריס סן ז'רמן לורן בלאן. AP
ממשיך במועדון. בלאן/AP

מאמנה של פריס סן ז'רמן בשתי העונות וחצי האחרונות, לורן בלאן, ימשיך במועדון עד לשנת 2018, כך פורסם היום (חמישי) בהודעה רשמית באתר הקבוצה. על פי ההודעה, החוזה בין הצדדים נחתם טרם ניצחונה של פ.ס.ז' 0:3 על ליון בשמינית גמר הגביע הצרפתי.

בלאן אמר לאחר החתימה: "תענוג גדול להאריך את החוזה שלי בקבוצה. אני רוצה להודות למועדון על האמון בי. מהרגע הראשון שמחתי לעבוד עבור מועדון כזה שאפתני, זה מאוד מספק לאמן שחקנים כל כך מוכשרים". באשר להמשך הדרך עם הקבוצה אמר: "אני מקווה שאוכל להמשיך להפוך את פ.ס.ז' לקבוצה מבריקה ולשגרירה מכובדת של הכדורגל בצרפת".

נשיא המועדון, נארס אל חליפי, שמח מאוד על השארת המאמן המצליח שלו לשנתיים נוספות: "בלאן, הצוות המקצועי והשחקנים כותבים בשנים האחרונות עמוד מפואר בספר ההיסטוריה של המועדון, על ידי זכייה בתארים ושבירת שיאים. אני מאמין ביכולתו של בלאן להמשיך להצעיד את הקבוצה להישגים, ולשחק באופן שאוהדים בכל העולם נהנים לראות".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ימשיך עם בלאן? זלאטן/רויטרס

בלאן החליף כמאמן הקבוצה את קרלו אנצ'לוטי בקיץ 2013, וזכה מאז בשמונה תארים עם הקבוצה, כולל שתי אליפויות. גם העונה האליפות של הקבוצה כמעט מובטחת, כאשר הפריסאים צועדים בבטחה ביתרון של 24 נקודות בראשות הטבלה.

לאחר שהשתלטה על הליגה הצרפתית וזכתה בכל תואר מקומי אפשרי, השנה רוצה הקבוצה לבצע קפיצת מדרגה ולהגיע רחוק גם על הבמה הגדולה מכולן, בליגת האלופות. מי שתנסה לעמוד בדרכה לרבע הגמר תהיה צ'לסי, אותה הדיחה באותו שלב בעונה שעברה, לפני שנעצרה מול ברצלונה ברבע הגמר.

כעת, לאחר שהבטיחה את הישארותו של המאמן, וכאשר היא בכושר יוצא מן הכלל, פ.ס.ז' תגיע למפגש מול אלופת אנגליה המאכזבת עם הרבה מאוד ביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully