וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תארח את הפועל תל אביב באצטדיון בנתניה

11.2.2016 / 15:50

בקבוצה חשבו בתחילה לארח בטדי, אך העדיפו מקום קרוב יותר. אם הערעור נגד עונש הרדיוס לא יתקבל תיערך הגרלה בין המנויים. בית"ר טרם העבירה כרטיסים למשחק ביום שני, חשש לאי סדר

one

במכבי חיפה החליטו להגיש ערעור על החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לפיה היא תארח את משחק הבית הקרוב שלה מול הפועל תל אביב מחוץ לחיפה (רדיוס עם קהל) ותספוג קנס של 30 אלף שקל. במועדון כועסים מאוד על הפסיקה של הדיין עמנואל סלע, שקבעה כי הפעולות שנקטה לאיתור האוהדים נמצאות "ברובד הנמוך של סל האמצעים".

אחרי שחשבו לקיים את המשחק ביום שבת (20.6) באצטדיון טדי, בחיפה העדיפו לארח באצטדיון קרוב יותר לעיר והחליטו לקיימו באצטדיון החדש בנתניה. אם הערעור נגד העונש לא יתקבל, חיפה תערוך הגרלה בין רוכשי המנויים. יש לציין שהדיין סלע חייב את חיפה להקצות 3,000 כרטיסים בכל מקרה לקבוצה האורחת (כלומר, אם חיפה תארח באיצטדיון קטן, ייתכן מצב בו רוב האוהדים יהיו של הקבוצה האורחת).

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"איך ייתכן שקבוצות יארחו משחקים מכריעים מחוץ לבית שלהם?"/אדריאן הרבשטיין

"איך אפשר לומר שלא נקטנו בכל הפעולות לאיתור האוהדים, אם תפסנו את האוהדים, הם נעצרו והמנויים שלהם בוטלו? איך הדיין יכול לקבוע שאין הרתעה בעונשים הללו אם אנחנו מתכוונים להגיש תביעות אזרחיות נגדם?", זעמו בחיפה. "למעשה, פסיקת הדיין קובעת שאוהד יחיד יכול לקבוע גורל של ירידה או אליפות. איך ייתכן שקבוצות יארחו משחקים מכריעים מחוץ לבית שלהן? מחר יסתנן אוהד מכבי תל אביב ליציע של באר שבע, או אוהד של קבוצת תחתית ליציע היריבה, וישליך אבוקה. איזה ערך יש לתחרות? לערכי הספורט?".

במועדון עושים מאמצים להכשיר את יוסי בניון למשחק מול בית"ר ירושלים. ולדימיר סטויקוביץ' בספק.

בנושא אחר: חיפה הוציאה היום הודעה רשמית בנוגע למשחק מול בית"ר ירושלים, בה היא טוענת כי "נכון להיום טרם קיבלנו הודעה ממועדון בית"ר ירושלים לגבי כמות הכרטיסים המוקצים לאוהדי הקבוצה. וכן, לא הועברו/הודפסו הכרטיסים למשחק, דבר שאינו מותיר בידי המועדון את האפשרות להפיץ את הכרטיסים כפי שמחייב התקנון. אי לכך, אוהדינו שירצו להגיע למשחק ידרשו לרכוש כרטיסים בקופות האצטדיון ביום המשחק או לרכוש דרך אתר האינטרנט ולבצע איסוף עצמי בקופות אצטדיון המושבה ביום המשחק בלבד".

עוד טענו במועדון כי "מכיוון שהכרטיסים לשחק טרם הופצו גם לאוהדי בית"ר ירושלים קיים במועדון חשש גדול לאי סדר בעת המכירה וחלוקת הכרטיסים ביום המשחק. מכיוון שהודעה רשמית בסוגיה זו טרם התקבלה, אנו קוראים לקהל האוהדים שלנו לעקוב באופן רציף אחר הודעות רשמיות באמצעי המדיה של המועדון ומשם לקבל את המידע הנדרש על מנת לרכוש ולאסוף את הכרטיסים למשחק זה. חשוב לציין כי מכירת הכרטיסים למשחק תתאפשר רק לבעלי מנויים לעונת המשחקים הנוכחית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully