וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן: "חשוב לי לחזור לשחק. מודע למצב של הפועל חיפה"

11.2.2016 / 8:44

חלוצה החדש של הפועל חיפה יערוך בכורה בהרכב מול האקסית: "באר שבע הקבוצה הטובה בארץ, לא חשוב לי לכבוש העיקר שננצח". לאלה ייעדר, קובארז' הגיע להסכם על התרת חוזהו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מרום שפיצר

חלוצה של הפועל חיפה, מהראן לאלה, עבר אמש (רביעי) ניתוח בתוספתן ויישאר בימים הקרובים באשפוז בבית החולים. לאלה חש כאבים חזקים בבטנו ונשלח לצילום, אלא שאז עלה החשד לדלקת בתוספתן והשחקן נשלח לחדר מיון, שם התברר כי החשד אכן מדויק והשחקן עבר ניתוח באופן מיידי. החלוץ המצטיין של הקבוצה, שכבש כבר 8 שערי ליגה העונה, יישאר בבית החולים עד ליום ראשון.

מי שימלא את מקומו של לאלה בהרכב, במשחק מול הפועל באר שבע, הוא זרקו קוראץ' שיפתח לצידו של שלומי ארבייטמן, שהתייחס למפגש הפיקנטי מול האקסית: "המפגש עם באר שבע הגיע מהר. זה משחק חשוב עבורנו ובכלל יש לנו סדרת משחקים קשה עד הפלייאוף, כל משחק הוא גמר גביע. אין לי מה להוכיח, אני עושה הכל להצליח עם הקבוצה המדהימה הזו.

"אני לא רוצה לדבר על הפועל באר שבע. היו עוד קבוצות שרצו אותי אבל הפועל חיפה הייתה הכי רצינית. עשיתי החלטה נכונה ועכשיו אני צריך לעשות את העבודה. באר שבע לא סתם במקום הראשון, היא הקבוצה הטובה בארץ. בשנה שעברה הייתי שם חלק משמעותי. השנה קרו הרבה דברים אבל זה לא הזמן לדבר על זה. הכי חשוב לי זה לשחק ולא לשבת על הספסל או ביציע".

שחקן הפועל חיפה, מהראן לאלה. אדריאן הרבשטיין
ייעדר מול באר שבע. לאלה/אדריאן הרבשטיין

על מצבה של הפועל חיפה אמר החלוץ: "כולם פה יודעים שאנחנו שתי נקודות מעל הקו האדום. אנחנו לא מסתכלים למטה אלא רק על המשחק הקרוב. מאיר יכין אותנו בצורה הכי טובה. לא משנה מי יכבוש העיקר שננצח, אנחנו צריכים את הנקודות".

השוער הצ'כי פזמישל קובארז' שהוקפא על ידי הקבוצה בחלון ההעברות האחרון, הגיע להסדר עם המועדון על התרת חוזהו ולמעשה ערך אתמול את האימון האחרון בחיפה ויגיע למולדתו צ'כיה. קובארז' אמור להתאמן באחת מהקבוצות בליגה הצ'כית, והוא נמצא במו"מ עם קבוצות מפולין וצ'כיה, שם חלון ההעברות עדיין פתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שלומי ארבייטמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לראשונה בהרכב. ארבייטמן באימון היום/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר, בקבוצה התעסקו רבות בנושא ההיעלמות של החפצים האישיים והכסף מחדר המאמנים במהלך האימון, כאשר בקבוצה משוכנעים שמדובר באנשים חיצוניים שנכנסו ולקחו את הדברים. "אסור שדבר כזה יקרה", אמר שחקן במועדון, "ברור לכולם שזה לא מישהו מהמועדון".

שלומי ארבייטמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ארבייטמן באימון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully