וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם ג'ונסון הודה בקיום יחסי מין עם קטינה והוכנס לרשימת עברייני המין

קשר סנדרלנד, לו 12 הופעות בנבחרת אנגליה, התייצב בבית המשפט אחרי שנעצר לראשונה במרץ 2015. הוא הודה בשני סעיפים, אבל הכחיש שתי האשמות אחרות על מגע מיני עם קטינות

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 של סנדרלנד נגד ליברפול בסוף השבוע

שחקן סנדרלנד, אדם ג'ונסון, הודה היום (רביעי) בסעיף אחד של פעילות מינית עם קטינה מתחת לגיל 16 וסעיף נוסף שנקרא Child grooming. הסעיף השני משמעותו בעצם יצירת קשר עם קטינה דרך אינטרנט, מתוך מטרה להגיע איתה בהמשך למגע מיני. ג'ונסון בן ה-28, לו 12 הופעות בנבחרת אנגליה, טען לחפות בשני מקרים נוספים של קיום יחסי מין עם קטינה.

שחקן הכנף הכישרוני ששיחק בעבר גם במידלסברו ובמנצ'סטר סיטי, נעצר בתחילת מרץ 2015 בחשד לקיום יחסי מין עם נערה בת 15. הוא שוחרר בערבות והושעה על ידי סנדרלנד עד שהחקירה בעניינו תסתיים. אחרי כמה שבועות, כשהחקירה התארכה, המועדון החליט לבטל את ההשעייה שלו והוא חזר לדשא וכמובן הפך למושא להקנטות מצד אוהדי כל היריבות.

המשטרה החליטה להגיש נגדו כתב אישום וג'ונסון הגיע הבוקר לבית המשפט כשהוא מלווה בזוגתו סטייסי פלאונדרס. האחרונה אגב, ילדה את בתם המשותפת בערך בתקופה בה על פי החשד הוא קיים את המגע המיני עם הקטינה בת ה-15.

למרות שבתחילת החקירה הכדורגלן כפר באשמה בכל שלושת המקרים שבהם הוא נאשם, היום הוא כאמור הודה בשני סעיפים שונים וכבר הוכנס לרשימת עברייני המין. בית המשפט כבר השביע 12 מושבעים - שישה גברים ושש נשים - והשופט הסביר להם שהמשפט עשוי להיארך כשבועיים.

אדם ג'ונסון מגיע לפתיחת משפטו עם בת זוגו, סטייסי פלאונדרס. GettyImages
ג'ונסון בדרך לבית המשפט עם בת זוגו ואם בתו, סטייסי פלאונדרס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully