וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר של מסוט אוזיל עלה בכשמונה מיליון ליש"ט, מחירו של רדאמל פלקאו צנח

אתר Transfermarkt עדכן מחירים, עליות גדולות לקשר הגרמני ולשחקני הפתעת העונה בפרמיירליג, לסטר סיטי. שחקני צ'לסי צונחים, מחירו של הקולומביאני ירד בתשעה מיליון ליש"ט

one

האתר הגרמני, Transfermarkt, המעריך בין היתר את מחירם של שחקני הכדורגל ברחבי העולם, עדכן הבוקר (רביעי) את הנתונים הקשורים לנושא, כפי שעושה אחת לכמה חודשים. הפעם, בניגוד לפעמים קודמות, נרשמו שינויים גדולים במיוחד.

כך למשל מחירו של קשר ארסנל, מסוט אוזיל בן ה-27, עלה ב-7.5 מיליון ליש"ט - מ-30 מיליון ליש"ט ל-37.5 מיליון ליש"ט. מדובר בעליית המחיר הראשונה של הגרמני מאז ספטמבר 2013. אוזיל מוליך את טבלת הבישולים של הפרמיירליג עם 16, אליהם הוסיף גם שישה שערים בכל המסגרות.

עליות נוספות מגיעות מכיוונה של לסטר, הפתעת העונה באנגליה. מחירו של חלוץ הקבוצה, ג'יימי ורדי שעד לא מזמן שיחק בליגה חובבנית, עלה מ-4.5 מיליון ליש"ט ל-9 מיליון ליש"ט בעוד שמחירו של חברו לקבוצה, ריאד מחרז, עלה מ-8.25 מיליון ליש"ט ל-15 מיליון ליש"ט. עוד בלסטר: מחירו של הקשר אנגולו קאנטה עלה ל-7.5 מיליון ליש"ט, של היפני שינג'י אוקאזקי גם כן ל-7.5 מיליון ליש"ט, תג המחיר של דני דרינקווטר עומד על 4.5 מיליון ליש"ט ושל רוברט הות', שכבש צמד עבור קבוצתו בניצחון הגדול על מנצ'סטר סיטי, על 3.75 מיליון ליש"ט.

הירידה הגדולה שייכת לחלוץ המושמץ של צ'לסי, רדאמל פלקאו שחגג 30. מחירו עמד עד לא מזמן על 26.25 מיליון ליש"ט וכעת עומד על 17.25 מיליון ליש"ט. גם מחירם של שני שחקנים נוספים מצ'לסי, דייגו קוסטה (מ-37.5 מיליון ליש"ט ל-33.75) וססק פברגאס (מ-37.5 מיליון ליש"ט ל-33.75), ירד באופן משמעותי.

ריאד מאחרז, לסטר סיטי. GettyImages
המחיר עלה. מחרז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully