וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ואלדס החליף חולצות עם שוערי היריבות ונדרש לשלם עליהן

השוער הספרדי הפך לאטרקציה מאז שהושאל לסטנדרד ליאז'. היריבים עטו עליו כדי לקבל את האפודות שלו למזכרת, אבל במועדון הבלגי החליטו לחייב אותו ב-100 יורו על כל אחת מהן

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד

ויקטור ואלדס רק הצטרף לסטנדרד ליאז' וכבר יצטרך לשלם 300 יורו לקופת המועדון. הסיבה: חילופי חולצות בסופם של שלושת המשחקים בהם הוא שותף עד כה.

ואלדס שמאחוריו קריירה ענפה וכמות גדולה של תארים, הפך לאטרקציה מרכזית בבלגיה לא רק מבחינת התקשורת והאוהדים, אלא גם עבור השוערים היריבים. ואלדס פתח בשלושת המשחקים האחרונים של סטנדרד ומיד אחריהם נענה לבקשותיהם של השוערים היריבים לחילופי חולצות. מה שהספרדי הוותיק לא ידע, זה שהמועדון יחייב אותו ב-100 יורו על כל חולצה שהוא מסר.

רמי ריו מלובן, מרקו ביזוט מגנק ו-וויליאם דוטואה מסנט טרוידן היו "ברי המזל" שקיבלו מוואלדס חולצות, אבל אחרי ההסברים ששמע על כך שלסטנדרד ליאז' אין תקציב תלבושות כמו לברצלונה או מנצ'סטר יונייטד, לא בטוח שהספרדי ימשיך להחליף חולצות אחרי משחקים.

ואלדס הושאל לקבוצה הבלגית ממנצ'סטר יונייטד לפני כמה שבועות. למעשה הוא לא יחזור לקבוצה אנגלית גם בתום תקופת ההשאלה, מכייוון שחוזהו אצלה יסתיים. ואלדס הצהיר השבוע - לא במפתיע יש לומר -שהוא מצטער על כך שחתם במדי השדים האדומים.

השוער ויקטור ואלדס. AP
כנראה שהוא לא יחליף עוד הרבה אפודות. ואלדס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully