וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט במצב רוח פלייאוף, מקהייל חושף: הארדן סבל מעודף משקל

הווריירס המשיכו את קצב הניצחונות ההיסטורי, למרות האלתורים בהגנה של יוסטון: "מבחן טוב לפלייאוף". מקהייל חושף את ההלם מפיטוריו מהרוקטס, פציעות קשות למארק גאסול וטייריק אוואנס

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מבסוט. קרי/AP

גולדן סטייט התחילה הלילה (רביעי) את הרבע האחרון בשוויון 93:93 במשחקה הביתי מול יוסטון, אבל את 12 הדקות האחרונות ניצחה 17:30 כדי לרשום ניצחון (110:123) ביתי 42 ברציפות, 24 מהם העונה. הווריירס רחוקים שני ניצחונות מהשוואת השיא של שיקגו בולס, שניצחה 44 משחקים ביתיים רצופים בין מרץ 1995 לאפריל 1996. יש לציין כי כעת הווריירס יוצאים למסע חוץ של שבעה משחקים.

סטפן קרי, קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
עם הפנים למעלה. הווריירס/AP

סטפן קרי קלע 35 נקודות והוסיף 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אנדרו בוגוט הצטיין עם 13 נקודות, 11 ריבאונדים, 3 חטיפות ושיא עונתי של 6 חסימות, והאלופה עלתה למאזן 4:47, אבל היא עדיין רעבה. "אנחנו ללא ספק יכולים לשחק טוב יותר, ולהיות יותר עקביים לאורך כל 48 הדקות", אמר קרי בסיום, "כל עוד אתה ממשיך בגישה הזאת ומאתגר את עצמך, זה אמור לעורר בך השראה ולהפוך אותך לטוב יותר". גולדן סטייט כמובן מחזיקה במאזן הטוב אי פעם אחרי 51 משחקים.

יוסטון ניסתה לאלתר בהגנה, עם שמירה מגוונת על דריימונד גרין, אבל גם זה לא עזר. קרי מודה ש"אנחנו מקבלים מכל יריבה את המיטב שלה, וזה הופך אותנו לטובים יותר. אני חושב שזה בוחן אותנו ויאפשר לנו להגיע במצב טוב יותר לקראת הפלייאוף, כי כבר פחות או יותר ראינו הכל". גם בוגוט אומר: "הם שמו שחקנים נמוכים על דריימונד, הם שמו גבוהים, הם ניסו הכל. אבל הגבנו לכל דבר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
איך עוצרים אותו? גרין/AP

* קווין מקהייל התייחס לראשונה לפיטוריו מיוסטון. מקהייל פוטר אחרי 11 משחקים המאזן 7:4, אחרי שבעונה שעברה הגיע עם הרוקטס לגמר המערב, ומאז עזבתו הקבוצה לא ממש המריאה. "הייתה לנו פתיחה לא טובה, ובאתי לגפישה, התיישבתי, ואז הם אמרו לי 'אתה מפוטר'. אמרתי 'אוווף'. הייתי המום, זה מאוד מאוד הפתיע אותי". מקהייל הוסיף ש"היה לנו מחנה קשה... דווייט לא הצליח להשלים שני אימונים רצופים... ג'יימס הארדן פרק את הקרסול בקיץ, והגיע במשקל עודף".

ג'יימס הארדן מול אנדרה איגודלה, גולדן סטייט מול יוסטון. AP
מקהייל הופתע. הארדן/AP

* בשורה מאכזבת לגריזליס: סנטר ממפיס מארק גאסול שבר את כף רגלו וייעדר לתקופה לא מוגדרת. הספרדי, שמוביל את קלעי הקבוצה העונה עם 16.6 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק, הספיק לקלוע 11 נקודות בהפסד קבוצתו לפורטלנד ביום שני, לפני שנפצע ונטש את הפרקט כבר ברבע הראשון. לאחר המשחק אמר מאמן הקבוצה, דייב ג'ורגר, שלגאסול בעיות בשתי הרגליים. כעת, לאחר בדיקת MRI, התברר כי הוא שובר משבר בכף רגלו הימנית. גאסול ייחסר לגריזליס, המדורגים כרגע במקום החמישי במערב עם מאזן 22:30, במאבקי הכניסה לפלייאוף.

* גם ניו אורלינס, ממאכזבות העונה ב-NBA, ספגה מכה לא קלה, אחרי שהתבשרה כי תיאלץ כנראה להסתדר עד תום העונה ללא אחד משחקניה החשובים, הגארד טייריק אוואנס, שיעבור ניתוח בברכו. אוואנס מעמיד השנה ממוצעים של 15.2 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו- 5.2 אסיסטים למשחק. הוא זכה למנוחה במשחקיה האחרונים של הקבוצה, בתקווה שיוכל להתאושש מהפציעה, אך כעת מתברר שאין מנוס מניתוח. הפליקנס, שרבים האמינו לפני פתיחת העונה שיעשו קפיצת מדרגה משמעותית ויגיעו עם כוכבם הגדול, אנתוני דיוויס, לשלבים מתקדמים בפלייאוף, רחוקה מלעמוד בציפיות. מאזנה כרגע 32:19 והיא רחוקה 7.5 משחקים מהמקום השמיני במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully