וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לא מרוצים מהתוצאות שלנו". סלאבן ביליץ': "משחק היסטורי"

הדחה כואבת לליברפול בגביע. מאמן ליברפול: "באנו כדי לנצח, מאוכזבים שלא עלינו". הקרואטי של ווסטהאם: "השחקנים השאירו את הלב על המגרש". מארק נובל: "כבר חשבתי על הפנדל שאבעט"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
"מאוכזבים שלא עלינו". קלופ/GettyImages

ההדחה של ליברפול מהסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, לאחר הפסד 2:1 סופר דרמטי אמש (שלישי) לווסטהאם הצטרפה לעובדה שבליגה היא פשוט לא רלבנטית, והציגה באור שלילי את עונת הבכורה של יורגן קלופ על הקווים באנפילד. הפעם ליברפול דוקא הציגה יכולת נהדרת, נהנתה מגול יוצא מן הכלל של פיליפ קוטיניו, שחזר מפציעה, וגם יצרה כמות גדולה של מצבים במהלך המשחק, אך בכל זאת נכנעה בסופו של דבר לגול ממצב נייח, ממש רגע לפני שריקת הסיום.

המאמן הגרמני, שנעדר ממשחק הליגה האחרון של הקבוצה בו שמטה יתרון של שני שערים מול סנדרלנד בשל ניתוח תוספתן, יצא מהמשחק ברגשות מעורבים. "באנו לכאן מסיבה אחת - וזה לנצח", אמר, "עשינו הרבה דברים נכון, אבל המצב האמיתי הראשון היה דווקא שלהם והם הבקיעו. יצרנו המון מצבים אבל לא הצלחנו לנצל אותם, עדיף ליצור מצבים ולהחמיץ מאשר לא ליצור בכלל. מאוכזבים שלא עלינו".

מעבר לקוטיניו שחזר מפציעה, גם החלוצים דניאל סטארידג' ודיבוק אוריגי חזרו לסגל הקבוצה מול ווסטהאם. קלופ כמובן מרוצה מחזרתם של שחקני המפתח: "היה נהדר לקבל אותם בחזרה, כולם ראו את זה. אני לא יודע אם דניאל יוכל לפתוח כבר נגד אסטון וילה ביום ראשון, נתייעץ איתו ועם הצוות הרפואי ונראה".

"השער שלנו היה נפלא, גול ברמה מאוד גבוהה של קוטיניו", המשיך קלופ, "הם קיבלו בעיטה חופשית למרות שלא הייתה עבירה וספגנו. עכשיו אנחנו הולכים הביתה. בכנות, אנחנו לא מרוצים מהתוצאות שלנו, יש עוד תהליך ארוך לפנינו, אולי בסופו נגיע למקום הנכון".

סלאבן ביליץ', ווסטהאם. רויטרס
"מפגש גביע קלאסי". ביליץ'/רויטרס

מאמנה של ווסטהאם, סלאבן ביליץ', התרגש מאוד מהניצחון הדרמטי. "בדרך כלל אני עם הרגליים על הקרקע, אבל זה היה משחק ענק והתרגשתי מאוד בסוף, אני מודה. השחקנים השאירו את הלב על המגרש. המשחק הזה ייכנס להיסטוריה כאחד הגדולים בהיסטוריה של ווסטהאם - ליברפול, העונה האחרונה באפטון פארק, שער ברגע האחרון. מפגש גביע קלאסי. ביכולת כזו אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה באנגליה".

קפטן הקבוצה, מארק נובל: "כבר חשבתי על לאן לבעוט את הפנדל שלי, ואז אנג'לו (אוגבונה) הציל אותנו מכאב הלב שנקרא פנדלים. ליברפול חזקה, אבל היינו שווים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully