וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה צפויה לעמוד לדין על השלכת חפצים, עגייב עלול להיענש

10.2.2016 / 8:15

אוהדים של הקבוצה השליכו חפצים אחרי ההתגרות של עטר. עגייב לא אהב את החלפתו, ירד בהפגנתיות, אבל הנושא יסגר בתוך המועדון. פלאח יעבור טיפולים באיטליה לפני שיוחלט אם לנתחו

one

בני יהודה יצאה אתמול (שלישי) עם תחושת פספוס גדולה מבלומפילד לאחר ה-2:2 בגביע נגד מכבי חיפה. עד הדקה ה-84 צעדו הזהובים ביתרון של 1:2 והיו משוכנעים שהם בדרך לניצחון, כל זאת למרות שריקת פנדל תמוהה של לירן ליאני לפנלד לחובתם, אך גליינור פלט כבש (84) אחרי דקות שבהן הכתומים חיפשו את השלישי.

"אם נודה על האמת, היינו יכולים לסיים עם תוצאה טובה יותר לקראת הגומלין", אמרו במועדון. "יש תחושה חזקה שזו לא התוצאה ששיקפה את מה שהיה שם. למרות הפנדל שנשרק לחובתנו, כבר הובלנו 1:2, לא הלכנו אחורה אלא חיפשנו את השלישי וזה מראה על איכות של קבוצה למרות שספגנו. אם ביקרו אותנו על איכות המשחק שלנו בשבועות האחרונים, עכשיו אנחנו גם עושים תוצאות טובות וגם משחקים כדורגל טוב". מי שזכו למחמאות על המשחק הם פדרו גלבאן, שעם שער ובישול הוכיח פעם נוספת עד כמה הוא מרכיב משמעותי במועדון, וכן גל צרויה, שזהו משחק גביע נוסף שהוא עולה כמחליף ומבקיע אחרי שהוא עשה זאת באשדוד.

לצד טעם האכזבה, במועדון נערכים לאפשרות שהם יועמדו לדין בעקבות זריקת חפצים מצד הקהל לאחר שערו של אלירן עטר. האקס חגג וסימן לקהל הכתום שגידף אותו במשך כל המשחק: "אני לא שומע", ובקבוצה מבינים שהם עלולים להיענש על כך. עניין נוסף שמעסיק את הזהובים הוא התנהגותו של אמיר עגייב לאחר החילוף. הקשר ירד בהפגנתיות מהמגרש, סינן מספר מילים, אבל בקבוצה צפויים לסגור את הנושא בתוך המועדון, ולא מן הנמנע כי יוסי מזרחי יחליט שלא להלביש אותו למשחק הקרוב.

מי שבוודאות לא ישחק במשחקים הקרובים הוא הבלם סארי פלאח שצפוי להיעדר לפחות חודש. כידוע, פלאח סובל מבעיה בזרימת הדם לברכו, וכעת מתברר כי הוא ייצא בסוף השבוע לאיטליה כדי לעבור שיקום ולאחר מכן יתברר אם הוא יזדקק לניתוח.

שער גדול שלא הספיק לניצחון. גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully