וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאי מרכז "עצמה" המצטיינים זכו למלגות

9.2.2016 / 23:19

בין השמות הבולטים שנכחו באירוע בכפר המכביה נמצאים גולן פולק, טומי ארשנסקי, ישי עוליאל, רון אטיאס וקטיה לבינה. סכומי המלגות החלו מאלף שקל ועד 10 אלף שקל. יו"ר המרכז, איתן ברק: "המשפחתיות היא הבסיס למהותו של המרכז"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרכז הספורט "עצמה" העניק היום (שלישי) מלגות ותעודות הצטיינות לספורטאים ולמועדונים המובילים של השנה שעברה. האירוע נערך בכפר המכביה בסימן 30 שנה למרכז "עצמה". הסכום הכולל שחולק לעשרות הספורטאים בטקס הסתכם בכ-200 אלף שקל שהתחלקו בממוצע למענקים בודדים שנעו בין אלף שקל ל-10 אלף שקל.

בין השמות הבולטים שלקחו חלק בטקס ובקבלת המלגות נמצאים גולן פולק, טומי ארשנסקי וטל פליקר (ג'ודו), ישי עוליאל (טניס), בת אל גטרר, גילי יחימוביץ', נמרוד קרביצקי ורון אטיאס (טקוואנדו), קטיה לבינה (התעמלות אומנותית), אירית שוורצמן (סמבו), דוד אלברדיאן (איגרוף), ואורי בוז'ו וגיא פירר (סקי מים). מלבד צמרת הספורטאים הללו, לקחו חלק עוד עשרות ספורטאים ממגוון מועדוני עצמה שתוגמלו על הישגיהם בשנה שחלפה. כמו כן, הוענקו תעודות הוקרה ומענקים למועדונים שפועלים לתרומה משמעותית בקהילה. מבין מועדונים אלו לקחו חלק מרכזי בטקס מועדון טקוואנדו שרעבי אומנויות לחימה רמלה על פועלו באימון נוער מהעדה האתיופית וגישור בין התרבויות.

פתיחת הטקס החלה עם הרצאה של פסקל ברקוביץ', הספורטאית הפראולימפית ומדליקת המשואה ביום העצמאות. ברקוביץ' הביאה את סיפור חייה, דיברה על הקשיים שעברה בעקבות הנכות והאתגרים העומדים לפניה לקראת המשחקים הפראולימפים בריו 2016.

יו"ר מרכז עצמה, איתן ברק, אמר באירוע: "אנו היום בטקס חגיגי בסימן יום המשפחה. זה כל הסיפור במרכז 'עצמה' - המשפחתיות. הספורטאים שהינם מקשה אחת עם המאמנים, עם המשפחות ועם המרכז שלנו. זה הבסיס למהותו של מרכז 'עצמה'. התמיכה, רוח הגבית והמעטפת שאנו משתדלים לתת לספורטאים זה עיקרון המרכז שלנו ולכן אנחנו פה. מרכז 'עצמה' ממשיך להיות חלק בלתי נפרד מההישגיות הישראלית. אנו גאים ושמחים להגיע כל שנה לטקס המלגות ולראות את פירותיהם והישגיהם של הספורטאים שלנו שעושים חיל ומנפצים את הגבולות בכל פעם מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully