וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "השחקנים מבינים מה מצפה". מקל: "מאמין בקבוצה ב-200 אחוז"

מאמן מכבי תל אביב לפני המשחק הגורלי מול ניז'ני (ד', 20:05, חי בוואלה! ספורט). הרכז: "לא אתן שיפגעו בנו כקבוצה. אין זמן להוריד את הראש, צריך לבוא בשיא האנרגיה ולהתפוצץ"

קובי אליהו

אחרי ההפסד המביך למכבי חיפה והמסע"ת המטלטלת של דייויד פדרמן שבאה בעקבותיה, מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות גל מקל וז'אן טבק לקראת המשחק הקריטי של הצהובים מחר (רביעי, 20:05, ערוץ 5) מול ניז'ני נובגורוד. המשחק יסיים את שלב הבתים כשניצחון יעלה אותם לשלב הבא והפסד ישלח אותם לסיום עונה האירופית שככל הנראה תיחשב לגרועה שלהם בהיסטוריה.

"האווירה בקבוצה מצוינת", אמר גל מקל. "המאמנים עושים מעל ומעבר. לפעמים יש עליות ומורדות, לא צריך לחפש אשמים. בתור אחד שהיה בהרבה מקומות, זו הדרך - אין דרך אחרת. אף אחד לא הורג אותנו באימונים, הכל במידה ועם מחשבה ועושים פה את העבודה הכי טובה כדי להכין אותנו למשחקים. אין זמן להוריד את הראש. ספורטאים צריכים לדעת לקום ממשברים ואז לבוא בשיא האנרגיה ולהתפוצץ. אנחנו לא מתרכזים במה שהיה אלא בשבועיים הקרובים, שיכולים לשנות כיוון בעונה הזאת. מבחינה אובייקטיבית, ביומיים האחרונים, בפעם הראשונה מאז שאני פה, אנחנו עם סגל מלא.

על טיילור רוצ'סטי אמר מקל: "שחקנים במימדים של טיילור חייב להיות בריא במאה אחוז, חייב להרגיש טוב עם הגוף בכל מגע, והוא לא מאה אחוז כרגע. זה קורה במהלך עונה. מקצועית, אני מאוד אוהב לשחק איתו. אני בטוח שנעזור לו להיות הסקורר שהוא והשחקן שהוא".

הרכז הוסיף: "יש לנו חדר הלבשה מאוד חזק. אני אישית מאמין בקבוצה ב-200 אחוז. אני פה רק שבועיים וחצי, שלושה, אבל קיבלו אותי מאוד יפה. אני מכיר את כולם ואני מרגיש שאני פה הרבה זמן. יש לי אמונה בקבוצה למרות מה שעברנו. ראשית כי יש פה שחקנים מצוינים שלקחו תארים והיו ברמות הכי גבוהות. הסיבה השניה זה החומר האנושי. יש פה אנשים ברמה מאוד גבוהה. מאוד מחויבים ורוצים להצליח. בספורט ובכדורסל יש רגעים פחות טובים וחווינו זאת השבוע. בגלל החומר האנושי אני מאמין שכולם יגיעו לרגעים החשובים. בעונה יש פיקים, צמתים שצריך להגיע אליהם ולעבור. השבועיים הקרובים זה צומת, צריך לעלות בגביע ובאירופה. לבקר אותנו זה התפקיד שלכם ואנחנו מכבדים את זה, עד שזה מגיע לחדר ההלבשה, את זה לא נקבל, מהשחקן הראשון ועד האחרון. כתבו שהקבוצה נגד יוגב וכל מיני דברים לא מכובדים. אין לנו בעיה עם הביקורת אנחנו מקבלים אותה. לא אתן שיפגעו בנו כקבוצה ובביחד שלנו. מחר נבוא להתפוצץ".

שחקן מכבי תל אביב גל מקל. קובי אליהו
להיות או לחדול. מקל/קובי אליהו

ז'אן טבק הוסיף: "אני שמח שיש לי סגל מלא. חלק מהפציעות שיש לשחקנים קשורות לגיל. כשאתה מגיע לגיל 30 תתחיל להרגיש בעיות. אלה בעיות כרוניות. עם בעיות כאלה תמיד אפשר להתמודד למשך העונה. יוגב אוחיון נראה טוב, הוא לא התלונן, גם במשחק האחרון, לאחר שדרך על הרגל של מישהו. היום באימון הוא נראה טוב, השקיע הרבה. בריאן רנדל נראה טוב. דווין סמית' ערך אימון חלקי, כמו בדרך כלל בחודש וחצי. הוא אמור לנוח בחלק מהאימונים. אני לא יודע איך כולם יקומו מחר, אבל למשך יומיים ברציפות היו לי יותר מתשעה שחקנים, ואני אסיר תודה על כך".

על מצב המועדון אמר: "מכבי לא מביאה סתם שחקנים, היא לא מביאה שחקן שלא עשה כלום. יש לנו שחקנים מקצוענים, וזו לא הפעם הראשונה שהם במצבים כאלה. אתמול היתה לנו פגישה, דבר שקורה בכל קבוצה. איך הקבוצה תגיב במשחק הבא? אני לא יודע. בשני האימונים האחרונים הראינו אופי, רצון להתגבר, והשחקנים יודעים איזה שבוע מצפה לנו. אני מקווה שתהיה לנו תמיכה מהקהל מחר, כי זה מאוד חשוב".

על סדריק סימונס אמר המאמן: "הוא מתאמץ מאוד כדי להיכנס לכושר שיוכל לעזור לנו. הוא בהחלט צריך זמן. כרגע, הוא לא בשיא הכושר שלו, ואני מקווה שיוכל להגיע לשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לנדסברג/קובי אליהו

גם עבור ניז'ני מדובר במשחק של להיות או לחדול, וכמו מכבי תל אביב, גם היא מגיעה אליו במאזן 3:2. החבורה של איננרס בגצקיס פתחה את שלב הבתים השני רע עם הפסדים לקאזאן ומכבי תל אביב, אך שני ניצחונות רצופים על לובליאנה החזירו אותה לתמונה. בשבוע שעבר הפסידה ניז'ני לקאזאן בתום דרמה גדולה, אך המומנטום, עם חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, בהחלט חיובי. כוכבי ניז'ני הם ויקטור ראד (14.6 נקודות למשחק ביורוקאפ), סמן אנטונוב ודימיטרי קבוסטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully