וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "המשחק מול הפועל כפר סבא יהיה הקשה ביותר עד כה בגביע"

9.2.2016 / 16:15

מאמן מכבי תל אביב התייחס לרבע גמר הגביע ברביעי (21:00, ספורט 5 לייב): "נצטרך לשחק טוב יותר בהתקפה". על הדרבי: "הפועל עשתה עבודה פנטסטית". בן הרוש: "אנחנו לא הגנה איטית"

one

בווידאו: 1:1 בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב

אחרי ה-1:1 המאכזב בדרבי, תוצאה שאפשרה למוליכה הפועל באר שבע לפתוח פער של חמש נקודות בפסגה, מכבי תל אביב תנסה לחזור למסלול הניצחונות עת תפגוש את הפועל כפר סבא במסגרת המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 21:00, 5+ לייב). מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, דיבר במסיבת עיתונאים הנערכה היום (שלישי) לקראת המשחק.

בוס אמר: "יש לנו משחק גדול בגביע ולא היו לנו הרבה ימים להתכונן אליו. זה משחק קשה, יותר ממה שהיה לנו עד כה בגביע ונצטרך לשחק כדורגל טוב".

בוס התייחס לדרבי: "הדרבי היה קשה, גם מנטלית. רצינו לנצח ולא הצלחנו. הפועל עשתה עבודה פנטסטית. אבל בכל מקרה, היינו צריכים לנצח. היינו צריכים לייצר יותר הזדמנויות. כשבאתי, אמרתי שאנחנו רוצים לשחק התקפי, ואם רוצים לעשות את זה, צריך הגנה חזקה. הייתה להם בעיטה אחת לשער, בה הם כבשו. במחצית השנייה הייתה להם מתפרצת עם מסירה לא טובה בסיום וזהו. הם לא עשו כלום חוץ מזה. היינו טובים בסה"כ בהגנה, והחזקנו 73% מהזמן בכדור. ההרמות שלנו לא היו טובות. היו לנו הזדמנויות והיינו צריכים לנצל אותם יותר".

"אני מאמין שקבוצות אחרות ישחקו אותו דבר נגדנו. אם נגן כמו נגד הפועל, חוץ מהשער כמובן, אני אהיה שמח. בהתקפה, אנחנו חייבים להרים את הרמה. כל משחק הוא שונה. נגד מכבי חיפה שיחקנו טוב מאוד, גם בגלל שהבקענו שני שערים מהירים. בדרבי ספגנו תוך שתי דקות וזה שינה את המשחק. מכבי חיפה ניסתה ללחוץ אותנו וזה יצר משחק פתוח. הפועל באר שבע? אמרתי שאני מודאג מהפער כבר אחרי הדרבי, אבל יש עוד 14 משחקים".

על טל בן חיים הבלם אמר המאמן: "הוא יקבל עוד הרבה דקות בעתיד. הוא בלם מצוין. יש לנו 4 בלמים והייתי צריך לבחור לאחרונה. הוא גם היה קצת פצוע בשבועות האחרונים והוא גם לא שיחק נגד בית"ר בגלל זה. בדרבי רציתי מהירות אז בחרתי בטיבי וזה היה השיקול. אני חושב שטיבי מהיר יותר מבן חיים".

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב, עומרי בן הרוש מגן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יחזרו לנצח? בוס ובן הרוש/יוסי ציפקיס

עומרי בן הרוש התייחס גם הוא להתגוננות של הפועל בדרבי ואמר: "מה שרואים מהמגרש, לא רואים מחוצה לו. הייתה איזה תקרית שלא הוצאנו כדור כששחקן נפצע ואנחנו עושים את זה תמיד. קבוצות באות ומבזבזות זמן וזה משהו שהרבה קבוצות באות ועושות נגדנו".

על תפקודו אמר: "המאמן לא מגביל אותי בשום דבר, כשאני רואה לנכון לתקוף, אני עולה. כששחקן כמו טל בן חיים על הקו, לא צריך לתמוך בו יותר מדי. האחד על אחד שלו הוא הטובה בארץ לדעתי. גם בצד השני אלי דסה ודור מיכה עושים התקפה טובה".

"אנחנו אחת ההגנות המהירות בליגה, יכול להיות שזה גול של מהירות שחטפנו בדרבי? כן, חשוב לזכור שיש גם חלוצים מהירים. אני לא חושב שאנחנו איטיים. אני אשחק איפה שהמאמן יחליט".

על היריבה לצמרת אמר: "אני לא חושב שזה מפריע שאנחנו משחקים אחרי ב"ש. לא צריך להסתכל על אחרים. יש שבועות שאנחנו משחקים לפניהם. קבוצות מגיעות ומסתגרות וקשה לפצח את זה. זה מביא לפחות מצבים, אבל אנחנו מאוד דומיננטיים וזה המשחק שלנו. אנחנו מנסים להגיע לכמה שיותר מצבים ולהבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully