וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: חולם לשחק באנגליה. ניסיון להאיץ את אזרוח וויליאם סוארס

9.2.2016 / 11:10

קשר הפועל באר שבע, שעשוי להימכר בקיץ, אופטימי בנוגע לעתידו: "מאמין שזה יקרה". מטרת הקבוצה: לאזרח את הבלם הברזילאי עד הקיץ כדי לפנות מקום לזר נוסף בעונה הבאה

one

בווידאו: הפועל באר שבע ממשיכה לדרוס

קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו שוחח עם התקשורת בניגריה בנוגע לשאיפותיו לעתיד. הקשר בן ה-27, שהגיע מקבוצת אקדמיקה הפורטוגלית בעידן אלישע לוי, סיפר כי החלום שלו הוא לשחק בפרמיירליג באנגליה. בכתבה קיבל אוגו אזכור לגבי השער שכבש בשבת מול מכבי נתניה. "החלום שלי הוא לשחק בפרמיירליג, אני מאמין שזה יקרה בשלב כלשהו. אבל אני שמח במועדון שלי, הפועל באר שבע", סיפר אוגו שהחמיא לסגנון והתבנית של הכדורגל באנגליה. אוגו התייחס גם לגידול במספר השחקנים הניגרים באנגליה. "זוהי התקדמות נפלאה עבור השחקנים והכדורגל שלנו שהשחקנים שמייצגים את המדינה שלנו עושים זאת גם בפרמיירליג".

שחקני הפועל באר שבע, טוני וואקמה, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, אופיר דוידזאדה. קובי אליהו
יישאר או יימכר? אוגו/קובי אליהו

כזכור, הפועל באר שבע נוטה למכור את הקשר שלה בקיץ. נציגיו של אוגו בודקים אפשרות שיעבור לחו"ל, אבל נראה כי תג המחיר שלו יהיה גבוה במיוחד. ההערכה היא שבבאר שבע ידרשו בין 1 ל-1.5 מיליון יורו תמורת הקשר. במועדון שוקדים כבר עכשיו על חלק מהתכניות לעונה הבאה. שני זרים נוספים שעדיין לא חתומים על חוזה לעונה הבאה הם אובידיו הובאן, שמחוזר על ידי הפועל תל אביב ובמועדון מתרעמים על הניסיון של אמיר כבירי לצרפו, וכן ויליאם סוארס.

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
חושבים קדימה. סוארס/יוסי ציפקיס

במועדון מתכוונים לבקש מהבלם שינסה לזרז את נושא הליך האזרוח לקראת העונה הבאה, וזאת מתוך רצון להתחזק בבלם זר בכיר או בשחקן זר נוסף בעונה הבאה. כזכור, מהאימון אתמול עולה כי אוגו לא צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה הערב מול בית"ר תל אביב רמלה, מאחר שברק בכר מעדיף להעניק לו מעט מנוחה. סוארס, שחגג שלשום 31, חוזר לראשונה מאז הפציעה.

זוהי העונה התשיעית של סוארס בישראל. ברקת החליטה להשאיר את הבלם בקבוצה וזאת למרות חוקי המס הגבוהים החלים עליו (באר שבע משלמת מס "כפול", כמו על שחקן ישראלי). הקבוצה הראשונה שלו בישראל הייתה הכח רמת גן, עימה העפיל לליגת העל. בתום העונה עבר ליריבה העירונית הפועל רמת גן, וגם איתה רשם עליית ליגה. הופעת הבכורה שלו בליגת העל הייתה מול הפועל באר שבע. בינואר 2010 נקנה בעסקת ענק על ידי ברקת מירון קוריס. ברקת חטפה ביקורת רחבה בעקבות העסקה, עליה שילמה כחצי מיליון דולר והעברת הכרטיס של הבלם הצ'כי שלה, פאבל פרגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully