וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק כספי ועוד שני שחקנים הופיעו לאימון, רונדו: "איך ננצח ככה?"

הפיטורים של ג'ורג' קארל באוויר, ושחקני סקרמנטו מפולגים. הרכז ביקר את חבריו, בעוד קאזינס בטוח ש"הבעיות הרבה יותר עמוקות". פיל ג'קסון מבטיח "טרייד משמעותי", בתקשורת מציעים את בלאט

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס, מול קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
הבלאגן חוגג. כספי מול אירווינג/AP

מספרי הלילה

* לברון ג'יימס רשם טריפל דאבל ראשון העונה ו-40 בקריירה. כעת הוא רחוק שלושה טריפל דאבלים מהמקום השישי.

* קיירי אירווינג קלע יותר מ-30 נקודות ומסר יותר מ-10 אסיסטים במשחק אחד לראשונה מאז דצמבר 2013.

* סקרמנטו אפשרה ליריבה לקלוע 120 נקודות ומעלה בשלושה משחקים רצופים.

* הכי הרבה באזר ביטרים בעשר השנים האחרונות: ג'ו ג'ונסון 7, מונטה אליס ואנדרה איגודאלה 4.

* אנדרה דראמונד קלע על הבאזר של הרבע השלישי סל מ-21.6 מטר. זה הסל שנקלע מהמרחק הכי גדול בליגה מאז דצמבר 2008.

* קובי בריאנט לקח לא פחות מ-11 זריקות בחמש הדקות האחרונות בהפסד לאינדיאנה.

* דמיאן לילארד קלע מעל 30 נקודות בפעם ה-12 העונה, וכבר עכשיו קבע שיא קריירה אישי במספר משחקים כאלה בעונה אחת.

* קווין דוראנט קלע לראשונה העונה 30 נקודות ומעלה בשלושה משחקים רצופים.

מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל. AP
הלחץ גובר. קארל/AP

סקרמנטו ממשיכה לאבד גובה. הקינגס ספגו הלילה (בין שני לשלישי) הפסד חמישי ברציפות ושמיני בתשעת המשחקים האחרונים אחרי שנכנעו 120:100 מול קליבלנד באוהיו והזעזוע המתבקש הולך ומתקרב. על פי דיווח של מארק שטיין מ-ESPN, הג'נרל מנג'ר ולאדה דיבאץ כבר קיבל החלטה עקרונית לפטר את המאמן ג'ורג' קארל, ועשוי להודיע לו על כך בימים הקרובים. שחקן העבר קורליס וויליאמסון צפוי להחליפו עד תום העונה, כשבקיץ ימונה "מאמן בכיר", כדברי שטיין. הבעלים ויווק רנאדיבה, שהיה מאחרוני התומכים במאמן, השאיר את ההחלטה בידי דיבאץ.

על הלך הרוחות בקינגס בימים האחרונים אפשר ללמוד מאימון הבוקר, אליו טרחו להגיע אך ורק שלושה שחקנים: רג'ון רונדו, סת' קרי ועומרי כספי, שבלט עם 16 נקודות במשחק עצמו. "אנחנו משתמשים ביותר מדי תירוצים. כשאימון קליעות הופך להיות אימון רשות עבור חלק מהשחקנים, קשה לנצח. אם רק שלושה שחקנים מופיעים לאימון קליעות, איך מצפים לנצח?", רונדו אמר בכעס בסיום.

גם דמרכוס קאזינס, שלא ידוע ביחסיו החמים, בלשון המעטה, עם המאמן, התייחס לתקופה הקשה בסיום. "אנרגיה ומאמץ הם שני אלמנטים חשובים מאוד במשחק שלנו, אבל אני לא מתכוון להאשים אותנו בחוסר מאמץ", אמר. "יש לנו בעיה גדולה יותר ואנחנו צריכים למצוא דרך לפתור אותה. אני לא רוצה לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ, אבל ברור שיש לנו בעיות גדולות יותר מחוסר אנרגיות. אי אפשר להשתמש בתירוץ הזה אחרי כל משחק".

עוד באותו נושא

קליבלנד הביסה את סקרמנטו 100:120, דיווח: ג'ורג' קארל יפוטר בימים הקרובים

לכתבה המלאה
פיל ג'קסון, הנשיא לענייני כדורסל של ניו יורק ניקס. AP
טרייד בדרך. פיל ג'קסון/AP

* גם הניקס מתמודדים עם חילופי מאמנים. אמש, אחרי פיטוריו של דרק פישר, הבהיר נשיא הניקס לענייני כדורסל, פיל ג'קסון, כי הזעזוע לא ייגמר מאחורי הקווים. "אנחנו מתכוונים לעשות טרייד משמעותי עד הדדליין. ברור שאנחנו רוצים להשתפר. יש לנו שחקנים טובים, הכימיה די טובה, אבל אפשר להוסיף עוד כישרון לקבוצה הזאת. תמיד אפשר להוסיף עוד איכות", אמר. "ברור לכולם שכרמלו לא מועמד לטרייד. כמובן שאנחנו מאוד אוהבים גם את פורזינגיס. כולם אוהבים אותו. אף אחד לא באמת חושב שאעביר את קריסטאפס בטרייד".

בתפוח הגדול כבר החלו להריץ רשימה ארוכה של מועמדים לרשת את פישר, אף שקורט ראמביס מונה זמנית למאמן. ב'ניו יורק פוסט' פרסמו רשימה של יורשים פוטנציאליים לפישר והזכירו את טום ת'יבודו, לוק וולטון, מארק ג'קסון, בריאן שואו, סקוט ברוקס וגם דיוויד בלאט, עליו נכתב: "בלאט והג'נרל מנג'ר סטיב מילס שיחקו יחד בפרינסטון ונשארו חברים טובים. הוא בהחלט עשוי להיות מועמד רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully