וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הקרב החדש בין מסי ורונאלדו, ריקרדיניו מכה שנית

השניים נלחמים על אחת המכוניות הנדירות בעולם. שחקן נבחרת פורטוגל סיפק עוד שער מרהיב, ווסטברוק מציק לדוראנט, הקשר בין פרדיננד למקגרגור, סרינה וויליאמס בג'מייקה, ג'ון ג'ונס מסתבך שוב ושחקני האנובר שתכננו לשדוד קזינו

מערכת וואלה!

19:22: הקרב החדש של מסי ורונאלדו

בספרד טוענים שצמד הכוכבים הגדול בעולם מתחרה על אחת המכוניות הנדירות בעולם - פרארי 335 S ספיידר סקלייטי 1957, שמתומחרת ב-32 מיליון יורו. הזוכה המאושר ייקבע לאחר מכירה פומבית, ובעוד שבספרד נטען שמסי הוא זה שהגיש את ההצעה הטובה ביותר, נכתב: "גורמים המקורבים לשחקן טוענים שמסי לא עומד מאחורי ההצעה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

15:16: הקשר המוזר בין ריו פרדיננד, קונור מקגרגור ופבריציו ורדום

אלוף ה-UFC במשקל נוצה, קונור מקגרגור, ידוע כטיפוס צבעוני, גם מחוץ לזירה. האירי עולה לכותרות אחת לשבועיים בממוצע, וגם היום מככב לוחם ה-MMA בכותרות שונות ברחבי העולם. מה הוא עשה הפעם, אתם בטח תוהים? למקרגור ריב לא ברור עם אלוף ה-UFC במשקל כבד, פבריציו ורדום, כשלא פעם השניים הקניטו האחד את השני בהזדמנויות שונות. אתמול העלה ורדום תמונה לאינסטגרם - אותה תמונה מפורסמת שבה נראה שחקן מנצ'סטר סיטי לשעבר, קרלוס טבס, מבצע כביכול תנועה מגונה לשחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, ריו פרדיננד, עם שינוי אחד קטן: במקום הפרצוף של טבס הלביש את פניו ואת פרצופו של פרדיננד החליף במקרגור. פרדיננד לא אהב זאת, וצייץ: "תוריד את הבחור הזה קונור, אחרת איאלץ להיכנס לזירה בעצמי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

15:00: דניאל בריאן מדהים את ארה"ב

כוכב ה-WWE דניאל בריאן הדהים אתמול את ענף ההיאבקות כשהודיע על פרישה, בגיל 34 בלבד, לאחר שסבל מזעזוע מוח בקרב האחרון שלו, שנערך בחודש אפריל 2015. מאז הוא לא התאבק, אך עדיין הפרישה שלו התקבלה בהפתעה גדולה. הפרישה מגיעה בתקופה שבארה"ב ממשיכים לדון ולדוש בנזק של פגיעות ראש בספורט, ששוב עולות עם יציאת הסרט ההוליוודי החדש Concussion, שדן בין השאר בנזקי ה-CTE - מחלת מוח ניוונית, שבה חלו בעיקר שחקני פוטבול, מתאגרפים, ואנשים אחרים שנוהגים לספוג מכות רבות בראשם, אשר עלולה לגרום לדיכאון, שיטיון, ולבסוף גם להתאבדויות. יש לציין כי בכל הנוגע ל-WWE, אף פעם אי אפשר לדעת כיצד יתפתחו הדברים, לאור העבר בהם לא מעט כוכבים הודיעו על פרישה וחזרו. בריאן אמור היה להשתתף ב"רסלמניה" בעוד חודשיים.

דניאל בריאן. AP
ביי ביי/AP

12:24: לפרמיירליג יש לוגו חדש

09:39: רומריו מבריק גם בגיל 50

צפו: מה עשה ראסל ווסטברוק לקווין דוראנט במהלך ראיון?

08:25: הסב שלקח קשה מאוד את ההפסד של הפנת'רס

08:16: ומצד שני - האוהדת שרצתה לנחם את קאם ניוטון

08:10: ריקרדיניו עשה זאת שוב

שחקן נבחרת פורטוגל בכדורגל אולמות, ריקרדיניו, שהרעיד את הרשת לפני מספר ימים עם ביצוע מדהים, עשה זאת שוב. והפעם: ריינבו שהסתיים בפצצה לרשת.

07:55: שלושה משחקני קבוצת הנוער של האנובר נעצרו

השלושה תכננו לשדוד מכונות מזל בעיר, ואף התכוננו היטב למשימה: אחד מהם לקח את המכונית של אביו, הם החליפו לוחיות רישוי ויצאו למשימה. אלא שבדרך משהו השתבש, והם נעצרו על ידי המשטרה בדרך לביצוע המשימה.

07:51: הצרות של ג'ון ג'ונס נמשכות

אחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים, ג'ון ג'ונס, מסתבך שנית. ג'ונס, שנעצר בשנה שעברה לאחר שהיה מעורב בתאונת פגע וברח כשבדמו נמצא קוקאין וכבר הספיק להשתחרר, נעצר כשהוא נוהג ללא רשיון וללא ביטוח, רגע לפני הקרב על אליפות ה-UFC במשקל בינוני-כבד מול דניאל קורמייה. למרות זאת, עונשו של ג'ונס לא צפוי להיות כבד והוא צפוי ליטול חלק בקרב.

ג'ון ג'ונס לוחם UFC. GettyImages
עושה שטויות. ג'ונס/GettyImages

07:44: שלשת ניצחון מרגשת בליגת התיכונים בארה"ב

07:33: מהלך מלוכלך במשחק קולג'ים בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully