וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס יוכל לעזוב את הפועל רעננה בסוף העונה תמורת פיצוי כספי

המאמן מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ונוטה להישאר במועדון, אבל כבר עכשיו הוא מקבל מסרים מקבוצות אחרות. רעננה תדרוש פיצוי אם הוא יעזוב לקבוצה לא גדולה. בן בנימין: "אם נמשיך ביכולת הזו, יגיע לנו להיות בפלייאוף העליון"

one

העונה של הפועל רעננה רחוקה אמנם מלהסתיים והמטרה להעפיל לפלייאוף העליון עדיין לא הושלמה, אבל כבר עכשיו יש לא מעט דיבורים סביב עתידו של המאמן חיים סילבס, שחתום לשנתיים נוספות בקבוצה. סילבס עצמו משתדל להתרכז במטרות שנותרו לקבוצה, שגם לאחר ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים, נותרה במקום הרביעי, אבל בסביבתו מציינים כי גישושים ראשונים כבר החלו מצד מספר קבוצות שרוצות אותו לעונה הבאה.

עירוני קרית שמונה אמנם לא פנתה אל המאמן, אבל מתעניינת לגבי האפשרות שסילבס יאמן אותה בעונה הבאה. פרט אליה גם הפועל חיפה, שגיששה בעבר אצל המאמן, עשויה לפנות אליו לקראת סוף השנה בהתאם להתפתחויות במועדון, ובכל מקרה כבר עכשיו ברור כי קבוצה שתהיה מעוניינת להחתים את המאמן תידרש לשלם פיצוי כספי להפועל רעננה. למרות זאת, במעמד חתימת החוזה שלו סיכם המאמן בעל פה עם ראשי רעננה כי אלו לא יעמדו בדרכו אם "קבוצה גדולה" תפנה אליו, מבלי להגדיר למה הכוונה "קבוצה גדולה".

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס. ברני ארדוב
מעדיף כרגע להישאר. חיים סילבס/ברני ארדוב

סילבס עצמו מעדיף כרגע להישאר בהפועל רעננה בעונה הבאה, ובכל מקרה דוחה כל אפשרות לעסוק בעתידו כבר בשלב הזה של העונה. ברעננה גם הם מעוניינים מאוד לראות את המאמן ממשיך להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה ואולי אף להצעיד את המועדון הצנוע לפסגות חדשות. כזכור, סילבס חוזר מוקדם יותר העונה על ידי הפועל תל אביב, אבל הבהיר לראשי האדומים כי אין בכוונתו להפר את ההסכם עם רעננה ועל כן הודיע כי הוא נשאר וממשיך בתפקידו.

בתוך כך, ברעננה התאכזבו מאוד מההפסד שהגיע אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, ומבינים שהקרב על הפלייאוף רחוק מלהסתיים. לקבוצה מחכים משחקים נוחים יחסית על הנייר כאשר הם עתידים לפגוש את הפועל תל אביב, מכבי נתניה, הפועל חיפה ובני יהודה. עד המשחק הקרוב בשבת מקווים בצוות המקצועי שברק בדש יוכל לחזור לכשירות מלאה.

"עבר עלינו שבוע לא קל, ואני רוצה לשלוח את תנחומיי למשפחת שוקר", אמר הקשר בן בנימין בסיום. "עשינו הכול כדי לנצח ואולי טיפה לעשות שמח על הלב לשניר, זה לא הלך לנו אבל עשינו את כל המאמצים. הוא יחזור אחרי שיקום מהשבעה ונחבק אות".

על העובדה שהשער של איתי שכטר הובקע לאחר שהוא נגע בכדור בידו, אמר בנימין: "אני לא מתעסק בטעות כזו או אחרת של השופט. קיבלנו שער מוקדם ואחרי זה הגענו למספר מצבים טובים, לא כבשנו וספגנו את השני. יש לנו דרך מסוימת. במשחק הזה פחות הלך לנו, אבל נצטרך לתת יותר ובשבת יש כבר משימה חדשה. אם נמשיך ביכולת הזו שהצגנו מתחילת השנה, לא כולל היום, אני חושב שיהיה מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל רעננה 0:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully