וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "החיבור עם שכטר מצוין, מקצועית וחברתית"

9.2.2016 / 7:51

בבית"ר ירושלים נלהבים מההשתלבות המהירה והשער של החלוץ, שיעלה לו בפריסה באימון: "הוא ירצה להוכיח משהו מול מכבי חיפה". שכטר לחבריו בסיום: "לא האמנתי שאהיה מאושר כל כך". גבאי לא ייענש

one

לפני המשחק אתמול (שני) נגד הפועל רעננה דיברו בבית"ר ירושלים רק על דבר אחד: יצירת פער של שבע נקודות מהמקום הרביעי. המשימה הוכתרה בהצלחה עם ניצחון 0:2, על אף שהכדורגל לא היה מבריק. בצוות המקצועי אמרו בסיום: "אולי זה לא היה אטרקטיבי, אך רעננה רצתה שנהיה חשופים ורצתה לעקוץ. זה לא כמו משחק נגד מכבי תל אביב שבאה לשחק כדורגל פתוח. לפעמים צריך להיות חכמים ולהביא נקודות ולא ליפול למלכודת של היריב. עכשיו נבוא רגועים נגד חיפה ונוכל לשחק כדורגל טוב יותר, כמו נגד מכבי תל אביב".

אגב, עם עליית השחקנים למחצית השנייה, עלה סלובודאן דראפיץ' לכר הדשא ואסף את השחקנים לשיחה קצרה ולא שגרתית. מתברר כי בעקבות העובדה שרעננה הוציאה בלם והכניסה את דיאן ראדוניץ' שינה המאמן את ההוראות והסביר כי עומר אצילי וניקיטה רוקאביציה לא לוחצים את הבלמים ונשארים עם המגנים בכנף ואילו דן איינבינדר או אחד מקשרי האמצע יעשו את הלחץ על הבלמים. אחד השחקנים אמר: "זה היה מהר ובלחץ, איינבינדר הבין והסביר אחרי זה למי שלא קלט".

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גיבור הערב. שכטר/ברני ארדוב

איינבינדר אמר בסיום: "רעננה קבוצה טובה וצריך לתת לה קרדיט. אמנם לא היה משחק גדול, אבל הקהל דחף אותנו והראינו בגרות ואופי. היינו בפיק נגד מכבי תל אביב, שיחקנו טוב וסיימנו מאוכזבים מהתיקו. גם בסיבוב הקודם הגענו במצב דומה נגד רעננה וגם ניצחנו, זה מראה על אופי. הנקודות היום היו משמעותיות מאוד לקרב על מקום על השלישי".

איינבינדר התייחס לאיתי שכטר, שכבש אחרי בצורת ארוכה: "בשנים האחרונות אולי שחקנים פחות רצו להגיע לבית"ר. מה שקורה עכשיו עם שחקנים כמו שכטר, אני שחזרתי ועוד שחקנים זה שרוצים להיות כאן. זה יעזור לבית"ר בשנים הבאות ויסייע להגיע להישגים. שחקנים איכותיים שהגיעו להישגים ועשו דברים יפים בקריירה יכולים רק להוסיף ולעזור לבית"ר לעמוד במטרות שלה. עדיין לא עשינו לשכטר מקלחת קרה, אבל ביקשנו שלאימון הבא הוא יכין כיבוד בהתאם למעמד ולשער. הוא הכניס המון לאווירה ולקטע המקצועי, יש חיבור מצויין".

איינבינדר עדיין לא חושב שהמקום השלישי מובטח. "צריך כל שבוע לבוא מחדש ולדעת שכל משחק קשה וצריך להתאמן טוב ולנצח", אמר הקשר לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא. "ברמה האישית אני שמח שהגעתי למקום שאני מרגיש בו הכי טבעי, בבית שלי. אני מקבל כאן הרבה ביטחון וכוח להנהיג, החיבור הוא טוב, שרק ימשיך ככה. מכבי חיפה קבוצה שונה שהתחזקה ונראית אחרת על המגרש, מצפה משחק מאוד מאוד קשה, איפה שזה לא יתקיים אני מקווה שאוהדי בית"ר ייצרו את האווירה שהם יודעים לייצר. זה משחק גדול, יכול להיות ששכטר ירצה להוכיח יותר מהרגיל נגד מכבי חיפה, נעזור לו להצליח במשחק הזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל רעננה 0:2

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים, ניקיטה רוקאביציה (אמצע), דוד קלטינס, לירוי צעירי, דן איינבינדר. ברני ארדוב
גם הוא מרגיש טוב. איינבינדר, מימין/ברני ארדוב

שכטר היה באופוריה בסיום. עם הירידה לחדר ההלבשה הוא אמר לשחקנים: "אין, אתם לא יודעים מה עברתי בשנה האחרונה, חזרתי לחייך, לא האמנתי שאני אהיה כל כך מאושר כאן וככה יקבלו אותי עם כזאת אהבה". ניקיטה רוקאביציה נפצע אתמול בקרסול ויעבור היום בדיקה כאשר במועדון מעריכים שינוח מספר ימים. אגב, שכטר ספג צהוב חמישי וייעדר מהמשחק נגד הפועל עכו בעוד שבועיים.

היחיד שנראה לא מרוצה אמש הוא דובב גבאי, שלא נכנס אפילו כחילוף שלישי. בבית"ר הסבירו כי העדיפו את ולפורט ההולנדי בדקות האחרונות כדי לא לפגוע בכבודו של החלוץ. מעבר לכך, גבאי עובר תקופה אישית לא פשוטה ובבית"ר אין כוונה להעמידו לוועדת משמעת, למרות שהשתולל אמש, בעט בבקבוק והשליך את חולצתו על כר הדשא. בקבוצה מתכוונים רק לשוחח באופן כללי עם השחקנים על קודים של התנהגות במצבים כאלה. יחד עם זאת, במועדון הוסיפו: "אם שחקנים לא יתאכזבו שהם לא משחקים אנחנו בבעיה, צריך להיות פה טירוף וגם תסכול שראוי למועדון גדול עם שני שחקנים על כל תפקיד".

בבית"ר מצפים לקבל היום את תגובת בית הדין בנוגע לדרישתם לדיון מורחב במעמד חמישה דיינים. אם התשובה תהיה שלילית יצטרכו במועדון להחליט איך לפעול והאם לפנות לבית משפט אזרחי. בבית"ר מתעקשים כרגע שלא לחפש אצטדיון חלופי ומעוניינים להילחם עד הסוף על מנת שהמשחק יתקיים בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully