וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רועי דיין החזיר את מ.ס. אשדוד למקום הראשון

החלוץ כבש לראשונה מאז ספטמבר וקבע 0:1 דרמטי בדקה ה-85 מול הפועל ירושלים. בני לוד שנייה אחרי 0:2 בחוץ על הפועל ניר רמת השרון, גם הפועל ראשון לציון ניצחה בחוץ - 1:2 ביבנה

דייגו סליס שחקן בני לוד. ברני ארדוב
שוב כבש עבור לוד. סליס/ברני ארדוב

המחזור ה-23 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם ניצחונות של שתי המוליכות - מ.ס. אשדוד ובני לוד. הראשונה גירדה 0:1 בטדי מול הפועל ירושלים והשנייה גברה 0:2 על הפועל ניר רמת השרון. במשחק נוסף, הפועל ראשון לציון ניצחה את מכבי יבנה 1:2.

seperator

הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:0

ארבעה ימים לפני שהיא מארחת את הפועל פתח תקוה לקרב צמרת, מ.ס. אשדוד הצליחה ללקט שלוש נקודות קשות בטדי ולהשיג ניצחון שני ברציפות שהחזיר אותה לפסגה. משה אוחיון ערך הופעת בכורה מחודשת אצל האורחים, אבל הפועל ירושלים מהתחתית החזיקה מעמד במשך 85 דקות, עד שנכנעה לשער של החלוץ רועי דיין, שחזר לאחרונה מפציעה וקטע בצורת אישית של כמעט חמישה חודשים. הירושלמים נותרו במקום המוליך למבחנים.

הפועל ניר רמת השרון - בני לוד 2:0

אחרי שה-1:1 הביתי במחזור הקודם מול הפועל אשקלון קטע רצף של שני ניצחונות ליגה, חזרה לוד למסלול הניצחונות ואף עלתה זמנית למקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית. דייגו סליס את השער הראשון בדקה התשיעית, סאלם אבו סיאם כבש את השני בדקה ה-90 מהנקודה הלבנה. הפועל ניר רמת השרון מנגד, רשמה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים והיא עם שלושה משחקים ללא ניצחון.

מכבי יבנה - הפועל ראשון לציון 2:1

אחרי ארבעה הפסדים רצופים במפגשים מול מכבי יבנה, הפועל ראשון לציון הצליחה לנצח את שכנתה והתקדמה למקום השישי. המארחת פתחה טוב יותר, החמיצה לא מעט ובדקה ה-32 עלתה ליתרון מנגיחה של יוסי אופיר אחרי הרמה מצד ימין של דיאן באביץ'. ראשון לציון לא הייתה במשחק, אבל למזלה יש לה את יעקב בריהון. הכישרון הבולט של הכתומים השווה בבעיטה מפתיעה בדקה ה-39 ובחלוף שלוש דקות סחט פנדל מעומר משאללה והשלים צמד מהנקודה הלבנה עם ה-11 שלו העונה. יבנה לא הצליחה להכניע שוב את מתן עמבר המצוין, כמעט ספגה את השלישי כשרועי יאיר ירה לקורה בתוספת הזמן ובעקבות החטאה מזעזעת של באביץ' מול שער ריק בשניות הסיום נותרה במקום ה-13.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully