וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון תקבל 35 אחוזים מהמכירה הבאה של אופיר מזרחי

עמותת "קסם הכדורגל" שניהלה בעבר את מחלקת הנוער בנשר, תקבל נתח מכובד ממכירה עתידית של כוכב קרית שמונה. העמותה מנהלת היום את הפועל ראשון לציון והזכויות צפויות לעבור אליה

one

הפועל ראשון לציון תקבל 35 אחוזים מהמכירה הבאה של שחקן עירוני קרית שמונה, אופיר מזרחי, למרות שהוא מעולם לא שיחק במדיה או השתייך אליה.

לוואלה! ספורט נודע שבהסכם המעבר של מזרחי ממחלקת הנוער בנשר לקרית שמונה, ברקוביץ' הבטיח שלעמותת "קסם הכדורגל" שניהלה את אותה מחלקת נוער בעבר והיום מנהלת את הפועל ראשון לציון, ייכנסו אחוזים ממכירה עתידית. יש לציין שלכדורגלן העבר אין זכות להתערב במו"מ בין קרית שמונה לקבוצה שתרצה לקנות את מזרחי או להיות מעורב בדיונים על המחיר. ההחלטות הללו נתונות בידי איזי שרצקי שעומד בראשה של קרית שמונה.

יצוין שברקוביץ', כך על פי חוות דעת של משפטנים ששוחחו עם וואלה! ספורט, אינו יכול להחזיק באחוזים של כדורגלן כאדם פרטי ועל פי חוקי פיפ"א, גם לא יכול להכניס לכיסו כספים שהגיעו ממכירה של שחקן. כל סכום שמתקבל כתוצאה מעסקה בעולם הכדורגל, חייב לעשות את דרכו לקופה של מועדון כדורגל ואם אופיר מזרחי יימכר, ברקוביץ' אכן מתכנן להכניס את הרווח לקופתה של הפועל ראשון לציון. בבקרת התקציבים אישרו לוואלה! ספורט שברקוביץ' יהיה חייב להסב את ההסכם לראשון לציון והיו"ר עופר אורליצקי ציין: "אני לא מכיר את הסוגיה הספציפית, אבל אדם לא יכול לקבל כסף כאדם פרטי אלא רק מועדון".

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
עונת שיא. מזרחי/ברני ארדוב

אגב, בעבר כבר עמד ברקוביץ' לדין בהתאחדות בשל עסקאות בהן עברו שחקנים מנשר לקבוצות אחרות. אחת העסקאות הייתה גם עסקת מזרחי, אלא שאז טען שחקן העבר שלא ידע שאינו יכול להכניס לכיסו סכומים מהעברות אלו ומעתה כל הסכומים יעברו לעמותת קסם הכדורגל, שהיא זו שתכניס את הכסף ממכירה עתידית של מזרחי. לכן, מי שתהנה מהכסף היא ראשון לציון ולא ברקוביץ' באופן ישיר.

מזרחי בן ה-22, לו 10 הופעות ושישה שערים במדי הנבחרת הצעירה של ישראל, כבש העונה תשעה שערים ובישל שניים נוספים. היכולת המצוינת שלו הפכה אותו למבוקש מאוד בעיקר במכבי חיפה, אך עירוני קרית שמונה סירבה למכור אותו בינואר האחרון.

מזרחי הוא לא השחקן היחיד שלהפועל ראשון לציון יש זכויות כלכליות על חלק מהרווח העתידי עליהם. עסקאות דומות נחתמו גם במעברים של הבלם תאמר אחמד לעירוני קרית שמונה והמגן הימני מוחמד אבו אל היג'א להפועל תל אביב. האחרון אגב, הושאל לאחרונה מהאדומים להפועל ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully