וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד אלאבה: "פפ גווארדיולה המציא את הכדורגל מחדש"

שחקנה של באיירן מינכן הפליג במחמאות למאמן שיעזוב בקיץ למנצ'סטר סיטי: "הוא חושב על כדורגל במשך 24 שעות ביממה. השתפרנו איתו בכל עונה. ככל שהזמן עבר, הבנו אותו טוב יותר"

רויטרס

אם יש מישהו שנראה שיצטער מאוד על העזיבה של פפ גווארדיולה את באיירן מינכן בסוף העונה, זהו דויד אלאבה. בשבועות האחרונים נשמעו דיבורים על כך שחלק משחקני האלופה הגרמנית לא נהנים תחת המאמן הקטאלני ובין אם מדובר באמת או לא, נראה שהדברים לא היו אמורים בנוגע לאלאבה. לא לחינם ישנן הערכות שפפ ינסה לשכנע את ראשי מנצ'סטר סיטי לרכוש אותו בקיץ.

"האימונים של פפ מדהימים, הוא המציא את הכדורגל מחדש", אמר אמש אלאבה בראיון ל-BT SPORT, "הוא חושב על כדורגל במשך 24 שעות ביממה. איתו על הקווים השתפרנו בכל עונה. אני חושב שככל שהזמן עבר, הבנו אותו טוב יותר. מבחינה אישית, לא ידעתי שאני מסוגל לשחק בכל כך הרבה עמדות".

האוסטרי הבינלאומי מעולם לא הסתיר את הרצון לשחק כקשר אחורי ולא כמגן שמאלי, ואצל גווארדיולה הוא הוסט פעמים רבות למרכז המגרש. ב-23 משחקים העונה בכל המסגרות, אלאבה שיחק 16 משחקים כבלם ו-7 משחקים כמגן שמאלי. בעונה שעברה הוא תופקד 12 פעמים במרכז הקישור (כפי שהוא משחק בנבחרת אוסטריה), 11 פעמים במרכז ההגנה ו-6 פעמים כמגן שמאלי.

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה, עם דויד אלאבה. GettyImages
יחסים טובים. גווארדיולה ואלאבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully