וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בית"ר תל אביב רמלה: גדיר צפוי לערוך בכורה

8.2.2016 / 20:20

החלוץ עשוי לקבל דקות כמחליף, בראון בתמונת ההרכב לרבע גמר הגביע(שלישי, 19:00, ספורט 5 לייב). בכר: "אם נמשיך לנצח, לא נצטרך להסתכל על קבוצות אחרות". חכים יפתח בשער היריבה

רבע הגמר, משחק 1מחצית09/02/2016
הפועל באר שבע
    0
      בית"ר תל אביב בת ים
      one

      בווידאו: הפועל באר שבע גברה 0:2 על מכבי נתניה

        בהפועל באר שבע משתדלים לא להסתנוור מהגדלת הפער בצמרת לחמש נקודות. השחקנים של ברק בכר הודו לאחר הדרבי, בו סיימו הצהובים ב-1:1 מול הפועל תל אביב: "התיקו משרת אותנו, ונותן לנו עוד אוויר בפסגה, אבל הדרך עדיין ארוכה. כולם כאן מבינים שלפני הפלייאוף שום דבר לא יוכרע". ברק בכר התייחס גם הוא למירוץ האליפות וההשוואה למכבי תל אביב: "באר שבע קבוצה עוצמתית. אם נמשיך לנצח ונצבור את הנקודות שלנו, לא נצטרך להסתכל על קבוצות אחרות. יש כוח הרתעה לבאר שבע מתחילת העונה. קבוצות מסתגרות ואנחנו מרגישים את זה. כל משחק הוא אתגר".

        הקבוצה מתכוננת למשחק מחר (שלישי, 19:00, ספורט 5+ לייב) נגד בית"ר תל אביב רמלה ורוצה להכריע את ההתמודדות עוד לפני הגומלין. ברק בכר יערוך מספר שינויים בהרכב כשבן ביטון עדיין לא כשיר במאת האחוזים ולכן ישנה התלבטות בינו לבין מתן אוחיון. בן תורג'מן עשוי להחליף את אופיר דוידזאדה ולמרכז ההגנה צפוי לחזור וויליאם סוארס, כשגם וובה בראון בתמונת ההרכב. ברק בכר הודיע למוחמד גדיר שהוא צפוי להיכלל בסגל וההערכה היא שיערוך את הופעת הבכורה כמחליף.

        sheen-shitof

        עם הנחה בלעדית

        השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

        בשיתוף HairMax
        מוחמד גדיר מוצג כשחקן הפועל באר שבע. בני בן סימון, מערכת וואלה!
        דקות ראשונות. גדיר/מערכת וואלה!, בני בן סימון

        המאמן התייחס לעניין גדיר כשאמר: "הוא לא התאמן כמה ימים לפני המשחק נגד נתניה, היו לו טיסות וסידורים ובשני האימונים שהוא ערך הוא התאמץ יותר מדי והייתה לו רגישות במפשעה. אני מאמין שבמשחק הקרוב הוא יהיה בסגל".

        בעניין אוחיון, המגן הודיע לראשי המועדון כי הוא דוחה עוד מעט את ניתוח הבקע וזאת בשל גל הפציעות בחלק האחורי. אחרי שהחליף את וויליאם סוארס, כעת גם ביטון פצוע ובכר רוצה אותו בסגל. "הוא מקריב את עצמו בשביל הקבוצה", אמר בכר. "החילוף במשחק האחרון לא היה בגלל פציעה, עשיתי חילוף מקצועי והתקפי. אני שמח שזה הוכיח את עצמו".

        בעקבות השינויים בהרכב, בכר יעניק מנוחה למספר שחקנים. כאמור, מלבד דוידזאדה, גם אליניב ברדה אמור לשבת על הספסל.

        הרכב משוער, הפועל באר שבע: דודו גורש, מתן אוחיון, שיר צדק, וויליאם סוארס, בן תורג'מן, וובה בראון, מהראן ראדי, אובידיו הובאן, מאור בוזגלו, אנתוני וואקמה, בן שהר.

        עמיר תורג'מן מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב. קובי אליהו
        מאמן חדש יביא סנסציה? תורג'מן/קובי אליהו

        אחרי שהדיחה את הפועל רעננה בסיבוב הקודם, בבית"ר תל אביב רמלה יודעים שהפעם המשימה תהיה קשה בהרבה. הקבוצה ערכה מספר שינויים בחלון ההעברות כשהחליפה מאמן והחתימה את עמיר תורג'מן במקום פטריסיו סייג, צירפה מספר שחקנים והרחיבה את הקשר עם מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. דור ג'אן (שייך למכבי תל אביב) הצטרף בהשאלת משנה מהפועל עכו, וגם הקשר דן גלזר הגיע כמושאל מקבוצת הנוער של מכבי תל אביב.

        השוער גיא סאלם עבר להפועל ירושלים, הבלם גל ספיר למכבי אחי נצרת והחלוץ דור אבינו עזב לקרית גת. הקשר ההתקפי מתן חוזז הורחק ביום שישי מול נצרת עילית ולא יוכל לקחת חלק במשחק. בבית"ר תל אביב רמלה יש גם אקס באר שבע. מדובר בגיל בלומשטיין ששיחק בקבוצה בעונת 2009/10.

        הקשר מסיירה לאון, סליו טארבלי, שנטל חלק במשחק מול רעננה, עזב לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד. בעקבות עזיבתו של סאלם, שפתח בשער במשחקי הגביע הקודמים, הפעם הקפטן מייק חכים צפוי לפתוח בין הקורות. רותם שמול, שזכור יותר כחלוץ במכבי פתח תקוה, יפתח לבדו בחוד. העונה הוא הבקיע עשרה שערי ליגה, שלושה בגביע המדינה ושער נוסף בגביע הטוטו.

        הרכב משוער, בית"ר תל אביב רמלה: מייק חכים, רמאריק אטו, יגיל ביטון, שחר פיבן, גיא גומברג, רוסלן ברסקי, עלי מוחמד, דניאל שוורצבוים, סוהיל ארמלי, אבי אבינו, רותם שמול.

        (עדכון ראשון: 10:29)

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully