וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מעריכים שקינן יישאר, בניון עשוי להיעדר שבועיים

8.2.2016 / 12:39

בלם מכבי חיפה יודיע היום על החלטתו. הקפטן סובל מרגישות במפשעה וייעדר מול בני יהודה בגביע (שלישי, 21:00, ספורט 5). אבוחצירה מתכוון לתבוע את המועדון, שהגיב: "עמדנו בכל תנאי החוזה"

one

בווידאו: מכבי חיפה מנצחת 0:4 את מכבי פתח תקוה

אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה, במכבי חיפה יקיימו היום (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (21:00, בלומפילד) מול בני יהודה – המשחק הראשון מבין שניים במסגרת רבע גמר הגביע. "אנחנו צריכים לעשות מעבר מאוד מהיר. זה משחק מאוד מעניין, כי בני יהודה בתקופה נהדרת", אמר רוני לוי לקראת המשחק. "אני לא רוצה להשתמש במונחים קלישאתיים, אבל אתם יודעים שבשנים האחרונות בני יהודה הפכה ל'כבשה השחורה' שלנו. הגיע הזמן שנשנה את זה ולכן אכין את השחקנים בצורה הטובה ביותר. אמרתי לשחקנים לפני המשחק נגד פתח תקוה שיש עוד חמישה משחקים עד הפלייאוף העליון ואנחנו חייבים לעשות את העבודה. אז נותרו עוד ארבעה, ואנחנו צריכים לנצח במשחקים שנותרו".

במקביל, מכה לא פשוטה לקבוצה, יוסי בניון לא התאמן ולא יהיה בסגל למשחק. הקפטן הירוק סובל מרגישות במפשעה וזקוק למנוחה של שבועיים. בקבוצה ינסו להכשירו למשחק מול בית"ר ירושלים. במקביל, מארק ואליינטה סובל מפציעה באצבע ונמצא בספק גדול למשחק. ספק אם נטע לביא ועטאא ג'אבר יפתחו בגלל עומס. גילי ורמוט צפוי לפתוח גם הוא בספסל בגלל שלא שיחק תקופה מסוימת ורוצים להחזירו למגרשים בהדרגה.

מהסגל של רוני לוי ימשיך להיעדר אופיר קריאף, רומאריו פירס נמצא בתמונת ההרכב למרות שפתח על הספסל במשחק האחרון, והעובדה שבניון לא יטול חלק בהתמודדות, לודוביק אוברניאק עשוי להישאר מחוץ ל-11 גם הפעם.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
אופטימיות זהירה. רוני לוי/יוסי ציפקיס

דקל קינן אמור להודיע היום רשמית האם יעזוב למינסוטה, כשבמועדון מעריכים שיישאר בקבוצה. אם קינן אכן יודיע שהוא נשאר בארץ, הוא כבר הבטיח לעצמו חוזה לעונה הבאה. קינן שיחק בשבת את משחקו ה-18 במדי מכבי חיפה העונה, שמהווה 50 אחוז ממשחקי הליגה העונה, כך שעל פי החוזה שלו הוא נשאר בקבוצה. "למעשה, כל התנאים של קינן סוכמו. ברגע שהוא יודיע שהוא נשאר, מבחינתנו הוא שחקן מכבי חיפה לכל דבר ועניין", אמרו אתמול במועדון. אם קינן יישאר, הוא יפתח במשחק מחר. אם לא, אוראל דגני יפתח בעמדת הבלם ואייל משומר כמגן ימני.

בחיפה מרוצים מההתאקלמות של גילי ורמוט, שעושה רושם שהוא מתחבר גם לשחקנים בחדר ההלבשה. "הוא הגיע לכאן בלי 'מניירות' של כוכב, וזה יכול מאוד לעזור לו", אמרו בקבוצה, "זה לא מובן מאליו, כי יש הרבה שחקנים שעדיין שקועים בתדמית שלהם וגילי לא כזה. עברה עליו שנה קשה במכבי, אבל אנחנו נעזור לו להשתחרר ממנה".

הרכב משוער, מכבי חיפה: אוהד לויטה; אייל משומר, אוראל דגני, דקל קינן, טאלב טואטחה; רומאריו פירס, לודוביק אוברניאק, איסמעיל ריאן, חן עזרא, אלירן עטר; גליינור פלט.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. טל לוי
קינן/טל לוי

בנושא אחר, החלוץ שמעון אבוחצירה שוקל לתבוע את המועדון. באמצעות עו"ד רועי רוזן, שלח אבוחצירה מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. "מזה מספר חודשים אנו עדים לדבר חסר תקדים - למרות ששמעון בריא, כשיר ומשתוקק לפעילות מלאה כדי לעזור לקבוצתו, מכבי חיפה החליטה לעשות דין לעצמה והיא מונעת ממנו להתאמן (לא לבד, לא בצד, לא עם הנוער ולא בכלל) ומונעת ממנו אפשרות להתחרות על מקומו", כתב עו"ד רוזן.

"ההדרה הזאת גורמת לשמעון, שהוא מטובי החלוצים בכדורגל הישראלי, לפגיעה מקצועית אדירה, נזקים תדמיתיים ועוגמת נפש. מכבי חיפה מתרצת את ההדרה שלו בטענות לא כנות ולא נכונות לגבי מצבו הרפואי לכאורה. הטענות הללו, מעבר לזה שהן מנוגדות לחוות דעות רפואיות, מסמכים ברורים ואישורים חד משמעיים – גורמות לו לנזקים אדירים. לא נסכים שמכבי חיפה תזיק לשמעון ותפעל כאילו שאין חוק ואין דין. גם לשחקנים יש זכויות ובכוונתנו לעמוד על זכויותיו של שמעון עד תום. אנחנו עדיין מקווים ומצפים שמכבי חיפה תתעשת, תקיים את החוזה ותשלב את שמעון בפעילות הקבוצה. אם הדברים לא יתוקנו, בקרוב מאוד יינקט הליך משפטי מתאים".

במועדון הגיבו רשמית לעניין: "המחלקה המשפטית של מכבי חיפה השיבה לעורך דינו של השחקן במכתב מפורט את הסיבות לאי שיתופו באימונים. חשוב לציין שבמשך כל התקופה ששמעון לא מתאמן או משחק אני עומדים בכל תנאי החוזה. אנו אוהבים את שמעון, אך את הנושא נשאיר לטיפול בין עורכי הדין".

עדכון ראשון: 9:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully