וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "לוקה מודריץ' הוא עמוד השדרה של ריאל מדריד"

הקרואטי סחט מחמאות אחרי שער הניצחון בגרנאדה. זידאן: "הוא כבש 'גולאסו' והשאיר אותנו בחיים".הבלאנקוס מקווים שמרסלו לא סובל מפציעה חמורה, בנזמה מתקרב לאמיליו בוטראגניו

one

ריאל מדריד התקשתה מאוד, אבל גברה אמש (ראשון) 1:2 על גרנאדה ושמרה על פער של ארבע נקודות מברצלונה הראשונה, אף שלזו יש משחק חסר. הבלאנקוס נזקקו לשער ניצחון של לוקה מודריץ' בדקה ה-85 כדי לצבור שלוש נקודות והמאמן זינדין זידאן רשם ניצחון חוץ ראשון מאז שקיבל את התפקיד.

במדריד מקווים שמרסלו לא ייעדר זמן רב מדי. המגן הברזילאי נפצע בכתף ולמרות שהצליח לסיים את המשחק, הוא סבל מכאבים עזים. היום הוא יעבור בדיקות רפואיות שעל פיהן ייקבע בדיוק כמה זמן הוא ייעדר, אם בכלל. דני קרבחאל נפצע בעצמו והוחלף, אבל זידאן הרגיע אחרי המשחק כשאמר: "הפציעה של דני זה משהו קטן, זה כלום".

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, עם שחקן הקבוצה, לוקה מודריץ'. AP
"לוקה צריך לאיים יותר על השער". זידאן עם הקרואטי/AP

השער של מודריץ' שם חותמת על משחק מצוין שלו (למרות איבוד שהביא לספיגה) וסחט מחמאות גם מהפרשנים ומחברו לקבוצה סרחיו ראמוס, שאמר: "היום הוא התבלט אפילו יותר בזכות השער. בדרך כלל לא ממש שמים לב אליו, אבל מבחינתי הוא עמוד השדרה של הקבוצה".

"לוקה הבקיע 'גולסאו' והשאיר אותנו בחיים", הודה זידאן בסיום, "הוא העניק לנו שלוש נקודות ואני שמח בשבילו. הוא צריך לאיים יותר על השער כי יש לו בעיטה טובה. לגרנאדה יש שחקנים טובים וקשה לשחק נגדה בחוץ. אני מרוצה מהגישה של השחקנים שהשיגו ניצחון לא קל, אני מאוד גאה בהם".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את גרנאדה, שער ניצחון גדול למודריץ'

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד, קארים בנזמה. AP
לא מפסיק להבקיע. בנזמה/AP

כל הכותרות היללו את כובש שער הניצחון (דברים בסגנון "מודריץ' הציל את מדריד"), אבל בספרד לא שכחו לציין את קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי שכבש את השער הראשון אמש, הבקיע משחק שישי ברציפות והעלה את מספר השערים שלו העונה בליגה ל-19. כמו כריסטיאנו רונאלדו ואחד פחות מלואיס סוארס.

בנזמה - לפחות כך נדמה - הצליח לשים את פרשת מתיו ולבואנה מאחוריו והוא בכושר פנטסטי. הוא כבש בכל אחד מהמשחקים של ריאל מדריד ב-2016 והשער שלו אתמול היה ה-156 שלו במדי הבלאנקוס. בנזמה כבר מדורג במקום העשירי בטבלת כובשי כל הזמנים של הקבוצה מבירת ספרד והוא מתקרב בצעדי ענק לאמיליו בוטארגניו הגדול, לו 171 כיבושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully