וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "אמרתי לשחקנים שאין ארוחות חינם", ברקוביץ': "ניצחון גדול"

8.2.2016 / 0:02

אחרי הניצחון בפינלנד, מכבי ראשון לציון נכנעה 93:89 לנס ציונה והמאמן נשמע מאוכזב: "חסרנו את האנרגיה". מאמן המנצחים: "כל ניצחון בליגה הזו הוא חשוב". נתי כהן: "צריך לשמור על יציבות"

one

מכבי ראשון לציון הפסידה הערב (ראשון) 89:83. כריס רייט שיחק רק במחצית הראשונה לאחר שהתלונן על כאבים ברגלו עוד מהמשחק באירופה ביום רביעי. השחקן ייבדק בימים הקרובים, לאחר שבסוף השבוע חש טוב יותר והחליט לשחק.

מאמן עירוני נס ציונה עופר ברקוביץ'. מגד גוזני
ניצחון חשוב. עופר ברקוביץ'/מגד גוזני

"חסרנו את האנרגיה ואמרתי לשחקנים כבר ביום שישי שאין ארוחות חינם ועם כל העייפות נצטרך להתארגן למשחק קשה, וזה מה שקרה", אמר שרון דרוקר. "מגיע לנס ציונה קרדיט על המשחק הזה, היינו בפיגור 14 וצמצמנו, אם היינו מנצחים זו היתה גניבה. יותר מהכל אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים את היומייים שלושה של אוויר ולבחון את עצמנו, יש דברים שאנחנו צריכים לתקן בוודאות, לקראת היעד הבא, שהוא חצי גמר גביע. הדרך עוד ארוכה, אבל ברור שכולנו מודאגים ומסתכלים. אנחנו עוברים המון קרבות ומנצחים אבל זה באמת נכון שלא ניצחנו מספיק בליגה בתקופה האחרונה, ניצחנו באירופה ובגביע, אבל כשאתה משחק כל כך הרבה משחקים זה לא הרושם שאנחנו מקבלים".

עופר ברקוביץ' סיכם: "כל ניצחון בליגה הזאת הוא מאוד חשוב ומשמעותי. קבוצות למטה עושות ניצחונות יפים, ושמח שידענו לעשות ניצחון גדול". על המשחק הטוב של איגור נסטרנקו מול קבוצת נעוריו אמר ברקוביץ': "איגור עושה עבודה טובה, גם בשבוע שעבר וגם השבוע, בספורט מי שטוב משחק, אם הוא לא יהיה טוב לא ישחק. אני לא סדרן עבודה, מי שעזר לנו לנצח היה על המגרש". לקראת חצי גמר הגביע: "אנחנו באים ליד אליהו, נצטרך לשחק חזק וטוב, פעם שעברה לא הגענו לחצי הגמר, לצאת בהצהרות יהיה טיפשי. אני קורא לקהל שלנו לקנות כרטיסים ולדחוף אותנו. נשאיר הכל על המגרש, הצהרות שייתן בלפור, זה לא העניין שלי".

נתי כהן מאמן מכבי קרית גת. ברני ארדוב
חיבר שני ניצחונות רצופים. נתי כהן/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה נכנעה 88:84 למכבי קרית גת. צביקה שרף לא אהב את השיפוט אך סרב לדבר על מה שלטענת אנשי אשדוד הוביל להפסד: "קלענו פחות נקודות וקיבלנו יותר נקודות. אני רוצה להירגע ולבוא לראות את המשחק לפני שאני מדבר. אני רוצה להיות זהיר במילים שלי. אני אמרתי לשחקנים שלי שאני מאוד כועס עליהם, לא גאה במה שהם עשו. הם לא הגיבו נכון לאגרסיביות על סף המלוכלכת שהזהרתי אותם כל השבוע מזה, והם הלכו אחורה. תסתכלו על הצילומים ותבדקו".

נתי כהן אמר: "ניצחון שני ברציפות פעם ראשונה, שזה כבר הישג גדול בשבילנו בקטע המנטאלי, סוף כל סוף חיברנו ניצחונות. עכשיו המטרה לשמור על יציבות, כי אם לא נהיה יציבים זה לא יעזור לנו להשאר בליגה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני נס ציונה ניצחה את מכבי ראשון לציון 83:89

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully