וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "ברוך השם טעמתי מספיק ניצחונות בחיים שלי"

מאמן הפועל תל אביב שחרר לחץ לאחר ה-1:1 מול מכבי תל אביב בדרבי: "לא מחפשים כדורגל זוהר, צריכים לשחק על נקודות". שוינפלד: "רצינו לנצח, אבל היה קשה ושיחקנו בהתאם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב השיגה הערב (ראשון) נקודת ליגה ראשונה בעידן אלי גוטמן כשסיימה את הדרבי הגדול ב-1:1 מול מכבי תל אביב. חמזה בארי, נמניה ניקוליץ' וארון שונפלד שחקני הרכש ערכו בכורה ב-11 של גוטמן והאחרון גם כבש את הראשון אחרי שתי דקות בלבד כשהתגבר על טיבי והקפיץ מקרוב מעל ראיקוביץ', אולם דור מיכה השווה בדקה ה-24 אחרי שהרמה שלו הטעתה את אריאל הרוש וחדרה פנימה. מעבר לכבוד העירוני שנשמר, האדומים יכולים להיות מרוצים מהעובדה שחזרו אל מעל הקו האדום בעקבות הנקודה הזו כשלזכותם הפרש שערים עדיף על פני הפועל עכו. המשטרה עיכבה שמונה חשודים בגין הפרת סדר, חשד לספסרות, איומים והחזקת סמים.

שוינפלד חוגג/ברני ארדוב

"כך צריכה לשחק קבוצה מתחת לקו האדום", אמר אלי גוטמן. "לא נחפש כדורגל זוהר. צריך לשחק על נקודות. המצב לא טוב. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם על המוטיבציה והלחימה. יש לנו משימה - להשאיר את המועדון בליגה. כל מי שעוסק בענף הזה צריך להבין את המצב שאנחנו נמצאים בו. הפועל תל אביב נמצאת במצב שהיא קודם כל צריכה משמעת טקטית.. כשיגיע הרגע שנוכל לצאת קדימה נעשה את זה. ברוך השם טעמתי מספיק ניצחונות בחיים שלי. נקווה לעוד ניצחונות עם הפועל תל אביב. החיים לימדו אותי שאין ודאי בכדורגל, כדי להישאר נצטרך לעבוד קשה ולסבול".

ארון שוינפלד הוסיף: "היה לנו קשה, שיחקנו בהתאם לתוכנית המשחק, רצינו לנצח אבל השגנו מה שיכולנו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully