וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הסופרבול: קאם ניוטון MVP, רון ריברה מאמן העונה

7.2.2016 / 8:44

הקוורטרבק של קרוליינה זכה ברוב מוחץ, המאמן של הפנתרס קטף תואר שני בשלוש שנים. ברט פארב, טוני דאנג'י, אורלנדו פייס ומרווין הריסון נכנסו להיכל התהילה

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנתרס. AP
הכי מוצדק שיש. ניוטון/AP

זה היה באוויר, לאיש לא היה ספק ולפנות בוקר יום ראשון זה הפך לרשמי: קאם ניוטון הוא ה-MVP של עונת 2015 ב-NFL. ניוטון,שהוביל את קרוליינה פנת'רס למאזן 1:15 בעונה הרגילה ולעוד שני ניצחונות פלייאוף ולסופרבול, קיבל 48 מ-50 קולות העיתונאים שהצביעו. טום בריידי מניו אינגלנד וקרסון פאלמר מאריזונה קיבלו קול אחד כ"א. ניוטון זכה גם בתואר שחקן ההתקפה של השנה עם 18 קולות, והפך לשחקן השחור הראשון שזוכה בתואר ה-MVP מאז סטיב מקנייר ב-2004.

"אני גאה להיות השחקן הראשון של קרוליינה שזוכה בתואר", אמר ניוטון, שינסה להצעיד הלילה (בין ראשון לשני) את הפנת'רס גם לזכייה ראשונה בסופרבול, "זכיתי בהרבה פרסים בחיי, אבל זה מאוד מיוחד ועושה אותי גאה. לא הגענו למעמד הזה סתם ככה, זה תהליך של עבודה קשה".

מאמנו של ניוטון רון ריברה זכה בתואר מאמן השנה. המאמן בן ה-54 זכה בפעם השנייה בתואר, לאחר שעשה זאת גם ב-2013.

ברט פארב ייכנס להיכל התהילה. הקוורטרבק האגדי של גרין ביי (בעיקר) הוכרז יחד עם התופס מרווין הריסון, הליינבקר קווין גרין, התאקל אורלנדו פייס והמאמן טוני דאנג'י. בהיכל שמור מקום לשני שחקנים שסיימו את הקריירה לפני 25 שנים או יותר, והשמות שנבחרו הם הקוורטרבק קן סטייבלר והתאקל דיק סטנפל, שניהם הלכו לעולמם אשתקד.

ברט פארב שחקן גרין ביי פאקרס בסופרבול 1996. Doug Mills, AP
אין ראוי ממנו. פארב/AP, Doug Mills

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully