וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "לא מחפשים לקבל מתנות". מתיחות בגלל הפניה להובאן

7.2.2016 / 7:51

אחרי עוד ניצחון, קפטן באר שבע שומר על פאסון לקראת הדרבי התל אביבי. במועדון אישרו: אוחיון זקוק לניתוח בקע. גדיר יערוך בכורה בגביע. כעס על החיזורים של כבירי אחר הרומני: "ישחק רק אצלנו"

one

ברק בכר לא עוצר בינתיים: עם מאזן של 16 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-18 המשחקים האחרונים ואחרי ניצחון 0:2 על מכבי נתניה, מאמן הפועל באר שבע יחזיק הערב אצבעות להפועל תל אביב בדרבי במטרה להגדיל את הפער ערב המחזור לשש נקודות. "זה הלך קשה, כמו כל העונה הזאת. אבל הכי חשוב שניצחנו", אמרו אתמול בבירת הנגב, שם יפגשו בארבעת המשחקים שנותרו עד סיום העונה את הפועל חיפה, בני יהודה, הפועל כפר סבא ובני סכנין.

היום (ראשון) תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק ביום שלישי מול בית"ר תל אביב רמלה, כשבקבוצה רוצים "לסיים את הסיפור כבר במשחק הקרוב, כדי לא להעביר את ההכרעה לרמלה". לאחר המשחק, תחל הקבוצה בהכנות לקראת מפגש מעניין לא פחות מול הקבוצה החדשה של שלומי ארבייטמן, שלמרות המפגש עם ברק בכר לפני המעבר להפועל חיפה השניים נמצאים במתיחות לאור ההחלטה של המאמן לנפות אותו מהסגל רגע לפני תום החלון.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
לא עוצר. בכר/קובי אליהו

מוחמד גדיר ישב אתמול ביציע ולא נכלל בסגל, ממנו נופה כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה. בכר רוצה להחזיר אותו במשחק הגביע ומתכוון לתת הזדמנות לחלוץ שיעלה כמחליף לאור העובדה שלא שותף מאז ה-30 לאוקטובר במשחק רשמי. "גדיר לא נמצא כאן הרבה, אבל הוא מתאקלם מצוין וכבר מצא חברים. החתמנו אותו לטווח ארוך כי אנחנו מאמינים שהוא יהיה שחקן חשוב בבאר שבע בשנים הבאות", אמרו אתמול בקבוצה. מי שנראה לא מרוצה מהחילוף שלו אתמול היה מתן אוחיון, שיצא בשלב מוקדם מאוד של המשחק בשל החלטה מקצועית של בכר. במועדון אישרו את הידיעה לפיה השחקן ייצא לניתוח בקע בקרוב מאוד, וזאת למרות ניסיון של השחקן וסביבתו להכחיש כי הוא זקוק לו. "מתן זקוק לניתוח, ואין ספק שזה משפיע עליו. הוא ייצא בקרוב", אישרו במועדון.

במועדון אישרו השבוע גם את הידיעה על הסיכום עם ברדה, שנראה מאוד מעודד בסיום. "אם הייתי יודע שאשקיע יותר אחרי החתימה הייתי חותם לפני שלושה משחקים כבר", אמר הקפטן. "אנחנו מכוונים ללכת עד הסוף שנה שלישית ברציפות. בעונה הראשונה, בשנתיים הראשונות לא באמת הלכנו עד הסוף. הפועל באר שבע צברה ניסיון, צברה אבק צמרת שלא היה בשנים שקדמו לכך כי נשארנו בליגה במחזור האחרון. נמשיך להתעסק בעצמנו, לא מחפשים לקבל מתנות מאף קבוצה". על בן שהר: "שהר בישל לי את השער הראשון, יש בינינו הבנה טובה. רציתי שגם הוא ישתתף בשערים, הוא לא היה רחוק, זה עוד יבוא".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל באר שבע, בן שהר. קובי אליהו
"זה עוד יבוא". שהר/קובי אליהו

על ההשוואה עם מכבי תל אביב והעובדה שליריבה יש שחקן אחד שמכריע משחקים אמר: "אני לא רוצה להתייחס למכבי, העונה אנחנו מאוד מגוונים וכל פעם שחקן אחר לוקח את המושכות. אנחנו מאוד קבוצתיים, וזה מה שמסמל אותנו. מאז שאני בהפועל באר שבע, אני חושב שזאת העונה הטובה ביותר שלה". על השאלה האם באר שבע מסוגלת לנצח העונה משחק שישי ברציפות, אחרי שכשלה בכך פעמיים ברציפות, ענה: "יש לנו ביום שלישי עוד יעד, אבל זה נכון. סמי עופר לא מאיר לנו פנים עם התוצאות, אבל העונה שברנו הרבה מיתוסים, עשינו תוצאות שלא עשינו בעבר".

שחקן אחר שלא חתם על חוזה לעונה הבאה עדיין הוא אובידיו הובאן. במועדון חוששים מאוד מהעובדה שהפועל תל אביב מחזרת אחריו. "לפי התקנון הפועל צריכה לפנות אלינו בכתב גם אם הוא לא מחזיק בחוזה, והם לא פנו", אמרו במועדון על הפניה של כבירי. "יחד עם זאת, אנחנו מודעים להצעה שלהם. הובאן ישחק רק אצלנו".

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בבאר שבע כועסים על כבירי. הובאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully