וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: החוזה של קינן התחדש אוטומטית לאחר המשחק מול פתח תקוה

7.2.2016 / 7:37

לוואלה! ספורט נודע כי סעיף בהסכם מקנה לבלם עונה נוספת במכבי חיפה מהמשחק ה-18 והוא ימשיך אם לא יעזוב למינסוטה. למקורביו אמר: "אני עדיין מתלבט". יוסי בניון עשוי להמשיך עונה נוספת

one

הניצחון של מכבי חיפה אתמול (שבת) 0:4 על מכבי פתח תקוה היה משמעותי בכל הנוגע ליריבות שלה עם מכבי פתח תקוה על מקום בפליאוף העליון, אבל עוד יותר חשוב כי הוא השאיר אותה עדיין חזק בתמונה במאבק על כרטיס לאירופה. אבל עוד לפני המשחק, הנושא המרכזי אתמול היה עתידו של דקל קינן בקבוצה. קינן סיפר אתמול לשחקנים בקבוצה כי הוא מתלבט לגבי ההצעה. במועדון טוענים כי ביום שישי השחקן היה נחוש לעזוב ונראה היה שיחתום במינסוטה, שמציעה לו חוזה של 250 אלף דולר לעונה, אולם אתמול לאחר המשחק נשמע כי ייתכן שיישאר בקבוצה.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
פניית פרסה? דקל קינן/ברני ארדוב

בקרוב מאוד יודיע קינן רשמית על ההחלטה, אך בכל מקרה לוואלה! ספורט הגיעו פרטי החוזה של השחקן במכבי חיפה, כשבתזמון מדהים מתברר שאתמול, מיד לאחר המשחק מול מכבי פתח תקוה, התחדש חוזהו באופן אוטומטי לעונה הבאה. כיצד זה ייתכן? סעיף בחוזה של קינן גורס כי "אם קינן ישותף ב-50 אחוז ממשחקי מכבי חיפה בעונת 2015/16, חוזהו יתחדש באופן אוטומטי". בהנחה שחיפה תשחק בפלייאוף העליון, היא תשחק 36 משחקים העונה, והמשחק אמש הוא משחקו ה-18 בליגה. כלומר, לקינן יש החל מהלילה חוזה חדש במכבי חיפה. בהנחה שחיפה לא תגיע לפלייאוף העליון, הרי שהחוזה שלו התחדש בשבוע שלפני המשחק הזה ובכל מקרה הוא שחקן מכבי חיפה בעונה הבאה.

חרף ההכחשות בתקופה האחרונה, יוסי בניון שנמצא בכושר נהדר עשוי להמשיך עונה נוספת. לאחרונה פרסמנו כי במכבי חיפה לא פוסלים אפשרות שהקשר יקבל הצעה לחתום לעונה הבאה לאור הכושר הטוב בו הוא נמצא. במחזורים האחרונים בניון ממשיך בקו עליה ולקראת תום העונה יחליטו הצדדים האם להמשיך בהתקשרות. בחיפה היו מרוצים אתמול מרוב השחקנים, ובמיוחד מגילי ורמוט ("חשוב מאוד שהוא נהנה, אבל יותר שהוא חזר לכבוש אחרי יותר משנה") ואלירן עטר ("זאת היכולת האמיתית שלו, כך הוא צריך להיראות בכל משחק"). טאלב טואטחה זכה גם הוא למחמאות על משחקו אתמול. רוב הקהל עודד אותו, והוא יישאר עד תום העונה בתקווה לצאת לאירופה בסיומה. מארק ואליינטה שנבדק אתמול לא סובל משבר בארובת העין אלא מנפיחות והפציעה אינה חמורה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עוד עונה בירוק? בניון/יוסי ציפקיס

בחיפה מקווים שבית"ר ירושלים לא תנצח את הפועל רעננה במפגש בניהן מחרתיים, כשכרגע היא רחוקה חמש נקודות מהקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ונקודה אחת מהקבוצה של חיים סילבס. היום תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שלישי. רוני לוי לא יערוך שינוי גדול בהרכב משום שמשחקה הבא של הקבוצה, אחרי משחק הגביע, יהיה ביום שני הבא בטדי.

נטע לביא נשאל בסיום על היכולת הטובה שלו: "לימדו אותי במחלקת הנוער שהתפקיד הזה מלבד כדורגל מחייב עוד אלמנט של מנהיגות ועזרה. אני מקבל ביטחון ולאט לאט אני מתקדם". על העזרה מהשחקנים הותיקים, בהם קינן שהתלבט האם לעזוב, ענה: "בניון ודקל עוזרים לי, אבל מי אני בכלל שאדבר עליהם? הם יודעים כמה אני מעריך אותם. דקל שחקן מאוד חשוב בקבוצה. הוא תומך לא רק בי, אלא בכל הצעירים".

"אני ועטאא מסתדרים מצוין, אוהבים את הכדורגל ולעבוד ביחד", ענה לביא על התחרות בעמדת הקשר האחורי. "פירס? תחרות זה תמיד טוב בכדורגל. פירס רק יכול לתרום לנו. מהרגע הראשון הוא מכבד, הוא נותן לי עצות כי הוא יותר מבוגר. אני שחקן צעיר ולומד. כדורגלן צריך לדעת לעשות הכל. אני רואה סרטונים של דני אלבס, זה בונה לי ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully