וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "הפער ממכבי תל אביב משמעותי", ברק בכר: "היה קשה עד השער הראשון"

6.2.2016 / 21:30

קפטן הפועל באר שבע שוב נשאל על הקרב המותח מול האלופה: "לא מחפשים מתנות מקבוצות אחרות". בכר: "השער הזה מגיע לאוגו". קורצקי: "איך נשארים בליגה? מבקיעים שערים"

קובי אליהו

הפועל באר שבע ניצחה בפעם התשיעית ברציפות במגרשה הביתי, הפעם את מכבי נתניה 0:2, זאת למרות שכלל לא הרשימה. בכך, פתחו האדומים פער של שש נקודות על פני מכבי תל אביב השנייה.

"אנחנו משחקים עכשיו נגד קבוצות תחתית שמסתגרות ונלחמות על החיים שלהן", אמר ברק בכר. "היה קשה עד שהצלחנו לכבוש את השער הראשון. אנחנו בתקופה טובה ואנחנו צריכים להמשיך אותה. השער של אוגו? מעבר לשער, הוא בעל בית במגרש ומגיע לו, הוא עובד כל כך קשה וזה היה גול מכל הלב".

אליניב ברדה הוסיף: "ידענו שלנתניה אין מה להפסיד. כל השבוע דיברו על זה שהיא שחררה שחקנים, אבל היא הייתה מסודרים בצורה טובה. תמיד קשה עד השער הראשון, לא היה לחץ עד הגול, זה טבעי. הפער עכשיו שש נקודות וזה משמעותי, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולא מחפשים מתנות מקבוצות אחרות".

מאמן מכבי נתניה, מנחם קורצקי. קובי אליהו
מאוכזב, שוב. קורצקי/קובי אליהו

מאמן מכבי נתניה, מנחם קורצקי, אמר: "לא באנו להתבטל בפני באר שבע למרות המיקום שלה בטבלה וחומר השחקנים שלה. לצערי אסור לטעות נגדה וטעינו יותר מדי. זה עלה לנו ביוקר וחבל. איך נשארים בליגה? מבקיעים שערים. כרגע אנחנו לא מצליחים לעשות את זה".

קורצקי נשאל על השינויים הרבים שמכבי נתניה ערכה בשבועיים האחרונים ואמר: "ייקח לזרים זמן להתחבר. הבאנו שחקנים טובים וכשהם יתחברו ייראו את היכולות שלהם. במשך תקופה ארוכה לא לקחנו נקודות והיה צורך לעשות ריענון, שינוי. השחקנים שעזבו היו טובים, אבל כקבוצה לא היה חיבור. אני מקווה שהשינויים שעשינו יביאו לנו נקודות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי נתניה 0:2

לכתבה המלאה
ברדה חוגג עם שהר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully