וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מאוכזב מאיך שהמגרש נראה", בן מרגי: "ראיתם את התנאים"

6.2.2016 / 21:05

המגרש הרעוע בעילוט תפס את הכותרות אחרי ה-0:0 המשמים בין בני סכנין להפועל חיפה. אבוקסיס: "הייתה שליטה אבסולוטית, היה קשה לשחק". בן מרגי: "מאמין שנוציא נקודות בהמשך"

one
לירן סרדל שחקן הפועל חיפה מול שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
משחק מאכזב. סרדל שחקני סכנין/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין והפועל חיפה סיימו הערב (שבת) ב-0:0 מאכזב בעילוט, כשהדבר היחיד שנזכור מהמשחק הזה, הוא מזג האוויר ותנאי הדשא הקטסטרופלים במגרש.

מאמן סכנין, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום: "במגרש כזה קשה לשחק רגיל. לז'אורז'יניו היה סיכוי גדול לכבוש. יחסית למגרש אני גאה בשחקנים שלי, הייתה שליטה אבסולוטית שלנו וזה הכדורגל בסופו של דבר. יכולנו גם להפסיד בדקה ה-92. אני מאמן ולא מאשר מגרשים, אבל אני מאוכזב מאיך שהמגרש היה ניראה. אנחנו חושבים רק להישאר בליגה, כל מי שמפנטז דברים שוכח שרק לפני שבועיים היינו נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום. אני רוצה להכניס את וונדרסון בהדרגה. לא מסתכל על מה שלא הבאנו, אלא על מי שיש לנו. אני נותן לשחקנים לשחק לא לפי תעודת זהות ולא לפי גיל. אם יש שחקן צעיר שיהיה טוב הוא ישחק".

מאמן הפועל חיפה, מאיר בן מרגי אמר בסיום: "ב-20 הדקות הראשונות של החצי השני סכנין ישבו עלינו ואנטמן הוכיח את עצמו. המגרש הוא קשה וראיתם את התנאים. ניב מוכיח שהוא שוער רגוע. יש מאבק על האפודה עם אנטולובסקי. שלומי הוא חלוץ רחבה שייתן הרבה גולים. יש שופט והוא קובע אם לאשר את המגרש. שתי הקבוצות נתנו פייט טוב ומשחק הוגן. אנחנו לא מנצחים, אבל גם לא מפסידים. לא באנו לעשות תיקו. דווקא במשחקים האלה אני מאמין שנוציא נקודות בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully