וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'איי ניסה לתקוף את אוהדי הפועל תל אביב, גורקה: "מקבלים אפס ריספקט"

6.2.2016 / 20:50

מהומה גדולה בסיום ה-89:90 של האדומים על בני הרצליה. הפורוורד נעצר על ידי מאבטחים, גם סמואלס התעמת. מאמן המפסידה: "לא מקבלים קרדיט". אברהמי: "החצי השני מרשים"

one

המשחק הדרמטי בו ניצחה הפועל תל אביב 89:90 את בני הרצליה, לא הסתיים עם הבאזר. לאחר המשחק, התרחש עימות חריף בין שחקני הרצליה לקהל אוהדי הפועל תל אביב, שקילל את השחקנים האורחים. שחקני הרצליה נבלמו רק על ידי המאבטחים כשג'מאר סמואלס שלח מילים קשות לעבר האוהדים ואמאדי אנג'איי ניסה לתקוף את אחד האוהדים. אנג'איי אף התעמת עם השופטים והמאבטחים מנעו עימות פיזי. בהרצליה טענו כי אוהדי הפועל תל אביב השתמשו בביטויים גזעניים כלפיהם.

מאמן המפסידה, מיקי גורקה אמר בסיום: "כל הכבוד להפועל תל אביב הם ידעו לעשות את מה שצריך ולנצח את המשחק. התחלנו את המשחק טוב ובאנו עם תוכנית משחק שעבדה, דיברנו בהפסקה שהמשחק הולך להיות אגרסיבי ולא הפנמנו את זה יותר מדי, הפסקנו לשחק כדורסל במחצית השנייה כתוצאה מהאגרסיביות שלהם ועברנו למשחק של מהלכים אישיים. ברגע שעוברים למשחק הזה קשה לנו. פה הפועל חזרו למשחק. אני רוצה לתת קרדיט לשחקנים שלי, ידענו לחזור, המשחק היה בידיים שלנו ונתנו אותו".

"אני לא הפסדתי אף משחק בחיים שלי בגלל שופטים, אנחנו מקבלים אפס ריספקט בליגה הזאת, עושים עלינו פאולים מלוכלכלים. עד היום אנחנו לא מקבלים קרדיט, אני יכול לשבת עם כל אחד, רואים במהלך האחרון שתופסים את ג'יימס, שחקנים צריכים לדעת לקבל את הכדור אבל הגיע הזמן שיתייחסו אלינו בכבוד. אני מאמן שקט ורגוע, אבל מספיק. מגיע קצת יותר כבוד להרצליה. הפאול על אמאדי יכול היה לגרום לו לפציעה, אמרתי לו שאם עושים את זה עליי השחקן על הרצפה".

על המהומה בסיום אמר: "הקבוצה שלי התפוצצה ואיבדה את זה, אבל מדובר באנשים ובבני אדם. אנשים שהרגישו שהם יכולים להלחם, ואני יכול לבקש סליחה בשמי ובשם המועדון כי זה לא דבר שצריך לקרות".

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התרשם מהמחצית השנייה. אברהמי/ברני ארדוב

שרון אברהמי אמר: "לא חושב שהמשחק איבד פרופורציות. במקום לדבר על דברים שוליים ודברים מסביב, בואו נתייחס לכדורסל. לא איימו עליי בטכניות, קשה להסביר מה קרה, כששומרים עליך שמירה מעורבת ואתה נתקע וקליעות לא נכנסות לך, זה בעיה. ההבדל היה בחצי השני שבאנו מאוד אגרסיביים וקיבלנו החלטות קשות מבחינת מי יהיה על המגרש ומי לא, הלכנו עם שחקנים שנתנו הכל הגנתית. המטרה הייתה להוריד מתחת ל-10 בסוף הרבע השלישי, ולחזור צעד אחרי צעד. הדרך שלנו היא קודם כל הגנתית וכשאנחנו שומרים טוב אז גם ההתקפה באה".

"אני חושב שהחצי השני היה מאוד מרשים. אנחנו צריכים לקבל קרדיט על החצי השני על החזרה מ-20 הפרש, על הסלים הגדולים והעצירות הגדולות בהגנה. זה ניצחון ראשון אחרי שנה וחצי במשחק צמוד. זה שלא נהיה עם חמישה זרים זאת עובדה. יש ספקולציות של כל מיני אנשים מי מוחלף, עד היום אני לא יודע שקונגר סגר סופית, אם זה יסגר סופית, נקבל החלטות. ג'ון נתן משחק גדול והיה חסר בקרית גת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully