וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה מירי רגב: "הוריתי לזרז את המשא ומתן מול פרננדו היירו"

שרת התרבות והספורט מעוניינת להביא ארצה את קפטן ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר, כדי שישמש "כיועץ לוועדה הבין משרדית לשיפור ענף הכדורגל בישראל, ובכלל זה הנבחרת הלאומית"

מירי רגב. קובי אליהו
בעצה אחת עם עופר עיני. מירי רגב/קובי אליהו

שרת התרבות והספורט מירי רגב אישרה הערב (שבת) כי ביקשה לקדם את המשא ומתן מול פרננדו היירו, קפטן ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר, כדי שישמש כיועץ מקצועי של ההתאחדות לכדורגל. השרה אמרה את הדברים הערב (שבת) באליפות האגרוף בירושלים, כאשר העניקה ליהודה ויינשטיין, לשעבר היועץ המשפטי לממשלה, תואר נשיא כבוד של איגוד האגרוף.

שחקן העבר פרננדו היירו. AP
מוכן להגיע? פרננדו היירו/AP

רגב אמרה בנאומה: "התחלתי ביחד עם מנכ"ל משרדי, יוסי שרעבי, לזרז את המו"מ מול נציגיו של פרננדו היירו, הקפטן האגדי של נבחרת ספרד וריאל מדריד, על מנת להביא אותו לייעץ לוועדה הבין משרדית לשיפור ענף הכדורגל בישראל, ובכלל זה את הנבחרת הלאומית. מהלך זה נעשה בעצה אחת עם ידידי עופר עיני, יו"ר ההתאחדות. מאחלת לכולם הצלחה רבה".

היירו, 47, קבע את שיא ההופעות (עד שקרלס פויול עקף אותו) לשחקן שדה בנבחרת ספרד עם 89 משחקים, כשגם הבקיע 29 שערים בין השנים 1989-2002. הוא גדל בוויאדוליד, אבל זכור בעיקר כבלם וקשר אחורי של ריאל מדריד, אליה הגיע ב-1989 ובמדיה שיחק 14 עונות. הוא זכה עם ריאל בשלוש אליפויות אירופה, חמש אליפויות ספרד וגביע אחד. ב-2014 מונה לעוזר מאמן ריאל מדריד ועבד גם בהתאחדות הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully