וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר ממשיכה להדהים, ורדי האריך את החוזה, פלגריני: "הם פייבוריטים לתואר"

אם ה-1:3 על מנצ'סטר סיטי לא הספיק, השועלים זכו לבשורה נוספת: מלך השערים של הפרמיירליג עם 18 כיבושים, ימשיך בקבוצה עד 2019: "רוצה להשאר עוד הרבה זמן". פלגריני: "כרגע לסטר פייבוריטית". צפו בתקציר

one

אחרי הניצחון הגדול על מנצ'סטר סיטי, מגיעות מכיוונה של לסטר סיטי חדשות טובות נוספות: חלוץ הקבוצה, ג'יימי ורדי בן ה- 29, שמוביל את טבלת מבקיעי השערים בפרמיירליג עם 18 כיבושים, חתם באופן רשמי על הארכת חוזהו במועדון עד לשנת 2019. ורדי, שהגיע ללסטר בקיץ 2012 מפליטווד טאון החובבנית, עשה במדי השועלים התקדמות מדהימה, עזר למועדון לחזור לליגה הבכירה ואף זומן מספר פעמים בשנה האחרונה לסגל נבחרת אנגליה.

כזכור, ורדי שבר העונה את שיא הכיבושים במשחקים רצופים בפרמיירליג, שהיה שייך לחלוץ העבר ההולנדי רוד ואן ניסטלרוי, כאשר הרשית ב- 11 מחזורים רצופים. הוא נחשב לכוכבה של הקבוצה, לצידו של האלג'יראי היצירתי ריאד מאחרז. כעת, לאחר שהבטיחה את עתידו של חלוצה הפורה, יכולה הקבוצה, שמוליכה את הטבלה באנגליה, להתרכז במאבקי הצמרת.

שחקן לסטר סיטי, ריאד מחרז. רויטרס
עוד שער נהדר. מאחרז/רויטרס

עוד לפני ההודעה על הארכת חוזהו של ורדי בקבוצה, רשמו השועלים ניצחון ענק נוסף, 1:3 על מנצ'סטר סיטי, בדרך, אולי, לאליפות היסטורית. גם מבלי שנהנתה מכיבוש של מלך השערים שלה, ג'יימי ורדי, לסטר הצליחה להבקיע שלושה שערים, כאשר המוציא לפועל העיקרי היה דווקא הבלם הנהדר רוברט הות שכבש שני שערים. ריאד מאחרז השלים עם שער נפלא, כאשר קון אגוארו מצליח רק לצמק את התוצאה לקראת סיום המשחק. הפער בין הקבוצות צמח בעקבות התוצאה לשש נקודות.

מאמנה של המפסידה, מנואל פלגריני, שהשבוע התברר סופית שלא ימשיך בסיטי בעונה הבאה, מקווה בוודאי להשאיר למחליפו המיועד, פפ גוארדיולה, קבוצה אלופה, אך התצוגה של חניכיו לא תספיק כמובן. "לא יהיה הוגן מצידי להמציא תירוצים", אמר לאחר המשחק, "הרבה דברים לא הלכו כמו שצריך. ההגנה הייתה רעה מאוד, במיוחד כי ספגנו שני שערים ממצבים נייחים".

פלגיריני לא שכח גם לפרגן ליריבה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, מעבר לשערים שהיא הבקיעה היא יצרה מספר מצבים נוספים. מגיעות לה כל המחמאות". למרות הפער בטבלה, פלגיריני מסרב לוותר על התואר: "יש עוד 39 נקודות בקופה. כרגע לסטר פייבוריטית, אך עלינו להתרכז בכל משחק. מעניין לראות מה יקרה במשחק בין לסטר לארסנל בשבוע הבא, הכול עוד יכול לקרות".

המאמן הצ'יליאני נאלץ להתמודד עם מכת פציעות לא פשוטה, כאשר הצטרף לרשימה גם הקשר דויד סילבה, שנפגע בקרסולו במהלך המשחק. כאשר נשאל על כך הוא השיב: "לא יהיה לו קל להתאושש מהר, נראה מה שלומו לקראת המשחק בראשון הבא מול טוטנהאם, מקווה שיוכל להשתתף".

מנואל פלגריני, מנצ'סטר סיטי. AP
"לא מתרץ". פלגריני/AP

עבור המוליכה, לסטר, מדובר כמובן בניצחון משמעותי ויוקרתי, שמקרב אותה לעבר החלום. בעקבות הניצחון, הפכה לסטר בפעם הראשונה לפייבוריטית לזכייה בתואר, במספר סוכנויות הימורים באנגליה. למרות זאת, מאמנה קלאודיו ראניירי לא נותן ללחץ להשפיע עליו: "הצבנו לעצמנו השנה מטרה עיקרית והיא לשרוד", הוא אמר, "עשינו זאת, ועכשיו עלינו ליהנות ולהתייחס לכל משחק כאילו הוא האחרון. זאת ליגה משוגעת, השחקנים היו ניידים ויצאו למתפרצות. שיחקנו בלי פחד".

באשר למשחק עצמו, אמר ראניירי: "השחקנים היו ניידים ויצאו למתפרצות. שיחקנו בלי פחד", באשר לעתיד הוסיף: "צריך להמשיך. התאמצנו מאוד וחשוב שנתאושש בצורה טובה. רצנו יותר מהכדור".

הבלם רוברט הות, שהבקיע לפני כחודש שער ניצחון מול טוטנהאם, והבקיע שני שערים, אמר: "אנחנו לא חושבים יותר מדי על הטבלה, עובדים קשה וחושבים על המשחק הבא".

ריאד מאחרז סיכם: "זה היה ניצחון נפלא, אך יש עוד המון משחקים ואסור לנו לצאת מהכלים. עלינו להמשיך לשחק באותה צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully