וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו התבססה במקום השני, ליון הביסה את אנז'ה

למרות הרחקתו של דיראר בדקה ה-48, סגנית המוליכה ניצחה 0:1 את ניס השלישית משער של בקאיוקו בדקה ה-81. ליון נקמה בעולה החדשה עם 0:3 בחוץ. ז'אלה וגזל סובבו לחיבורים, טוליסו חתם

ז'אן מישל סרי שחקן ניס לפני נביל דיראר שחקן מונאקו. רויטרס
המורחק נביל דיראר מאחורי ז'אן מישל סרי/רויטרס

מונאקו ביססה היום (שבת) את מעמדה במקום השני בליגה הצרפתית, כשניצחה 0:1 את ניס השלישית בדרבי החם של הריביירה, שפתח את המחזור ה-25. ליון הצטרפה למאבק על הכרטיס לליגת האלופות עם 0:3 משכנע על אנז'ה הרביעית.

מונאקו - ניס 0:1

הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים רשמה משחק בית עשירי ללא הפסד בליג 1 ופתחה פער של שש נקודות מיריבתה ניס, וזאת למרות ששיחקה כמעט מחצית שלמה ב-10 שחקנים. נביל דיראר המרוקני ספג צהוב שני בדקה ה-48 וסיבך את מונאקו, אבל טיימואה בקאיוקו, שנכנס בדקה ה-12 בעקבות פציעתו של פאביו קואנטראו, התגלה כגיבור המשחק כשהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-81 עם נגיחה אחרי כדור חופשי של ז'ואאו מוטיניו. בסיום המשחק התפתחה מהומה על כר הדשא בין שחקני שתי הקבוצות, אך השופטים דאגו למנוע עימותים אלימים.

אנז'ה - ליון 3:0

חודשיים אחרי ההפסד לאנז'ה במשחק הליגה האחרון בסטאד דה ז'רלאן, ליון השיגה נקמה מתוקה וצימקה את הפער מהמקום השלישי לשלוש נקודות בלבד. המגן כריסטוף ז'אלה סובב לחיבורים מ-16 מטרים בדקה ה-13, ובחלוף שלוש דקות תומא מנגאני השאיר את אנז'ה ב-10 שחקנים. ליון ניצלה זאת עם עוד בעיטה מסובבת נפלאה, הפעם של ראשיד גזל בדקה ה-46, ששלח בשמאל לחיבורים הרחוקים, ואת התוצאה חתם קורנטן טוליסו בדקה ה-81 אחרי הכנה של מתיו ולבואנה. שלישייה שנייה ברציפות לליון החמישית, הפסד שני ברציפות לאנז'ה הרביעית.

לוריין - מונפלייה 1:1
ללוריין: ג'ימי קאבו (49). למונפלייה: קווין בריגו (45)

באסטיה - טרואה 0:2
לבאסטיה: פלויד אייטה (10, 82 בפנדל)

קון - ריימס 2:0
לריימס: תייבי (20), פרינס אוניאנגה (63)

גאזלק אז'קסיו - גנגאן 0:0

טולוז - נאנט 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully