וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "אני שמח שהייתי חלק מדרבים היסטוריים של המועדון"

לקראת המפגש מול היריבה העירונית (ראשון, 20:55, ערוץ 1), הבלם שהכריע את הדרבי האחרון נזכר: "ב-0:4, רציתי שנכבוש עוד אחד. עד היום מדברים איתי על ה-2:3, כשערן כבש בסיום"

one

בווידיאו: תקציר הדרבי הקודם

מכבי תל אביב תתייצב לדרבי הגדול מחר (ראשון, 20:55, ערוץ 1) מול הפועל כאשר ברור לה שאובדן נקודות לא בא בחשבון. האדומים אומנם שוב חידשו את פניהם בחלון ההעברות של ינואר, אבל האלופה, שרודפת אחרי הפועל באר שבע, יודעת שהיא חייבת שלוש נקודות במשחק אותו היא תארח. אחרי שישה ניצחונות רצופים תחת פטר בוס, מכבי תל אביב נעצרה עם 2:2 בחוץ מול בית"ר ירושלים, אבל הדרבים נמצאים בשליטתה בשנים האחרונות והיא ניצחה בכל שלושת האחרונים ולא הפסידה משחק "ביתי" מול הפועל תל אביב מאז נובמבר 2011.

לקראת המשחק, התראיין הבלם הספרדי הוותיק של הצהובים, קרלוס גרסיה, לאתר הרשמי של המועדון: "כשסיפרתי למשפחה ולחברים שחתמתי במכבי, כולם אמרו לי לא ללכת", נזכר קרלוס, "בקיץ שעבר, כשהייתה לי אפשרות להאריך את החוזה, כולם אמרו לי לעשות את זה מיד. זה כל ההבדל. עבורי, זו אחת ההחלטות הטובות שלקחתי, אם לא הטובה מכולן מבחינת הקריירה".

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גרסיה דרוך/ברני ארדוב

גרסיה המשיך: "אם אני חוזר לאחור, אין לי הסבר למה בחרתי לבוא דווקא לישראל. ג'ורדי יצר איתי קשר ואמרתי לאשתי על זה. היא ענתה 'לא, לא הולכים לישראל'. הלכתי להתארח בתכנית טלוויזיה באלמריה וכיביתי את הטלפון לשעתיים וכשהדלקתי אותו, קיבלתי הודעה מאשתי. היא אמרה שתל אביב נראית מדהימה ואני צריך לדבר עם מכבי".

על מצב הקבוצה הוא אמר: "כשיש לך בסגל הרבה שחקנים טובים, זה טוב לקבוצה. בספרד התחריתי עם ארבעה בלמים, כולם באותה רמה. קשה לשמור על הרמה שלך לאורך הרבה משחקים וכשאתה מתחיל לשחק כדורגל, אתה מבין שלא תמיד תוכל לשחק. בגיל 13-14 הייתה לי אפשרות ללכת לבארסה או אספניול, שם הסיכוי להגיע לקבוצה הבוגרת גבוה יותר".

לקראת הדרבי אמר הספרדי, שהכריע בדרמטיות את המפגש האחרון בין הקבוצות: "עבורי, הדרבי של ה-0:4 היה משהו גדול, כי זה היה אחרי הרבה שנים של הפסדים בדרבי. לשבור את זה ככה... כשמהראן כבש את הרביעי, רציתי לכבוש עוד אחד, כי זה לא רק לנצח במשחקים כאלה, זה משהו שנשאר בזיכרון. אנשים זוכרים את הרביעייה, את ה-2:3 שערן כבש בסיום. זה משחקים היסטוריים עבור המועדון ואני גאה להיות חלק מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully