וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מחכה ליונייטד: הזאר עשוי לשוב להרכב, שווינשטייגר ייעדר

הבלוז יארחו את השדים האדומים וינסו לרשום משחק עשירי ברציפות ללא הפסד מול היריבה הוותיקה (א', 18:00, ספורט 1 ו-HD). עיתוני אנגליה טוענים: נציגי יונייטד פתחו בשיחות עם מוריניו

one

בווידיאו: ה-0:0 מהמפגש הראשון העונה

אף אחת מהן לא בעונה מבריקה במיוחד, אבל המפגש בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד תמיד מעורר עניין ושתי היריבות הוותיקות הללו ינעלו מחר (ראשון, 18:00, ספורט 1 ו-HD) את המחזור ה-25 בפרמיירליג.

הבלוז, שיארחו את המשחק, תקועים אי שם במקום ה-13, מרחק 16 נקודות מהרביעית ארסנל, מה שאומר שהעפלה לליגת האלופות דרך הליגה היא כבר לא אחת מהשאיפות שלהם העונה. אחרי הפתיחה האיומה של העונה, צ'לסי מגלה סימני התאוששות קלים ולא הפסידה בשמונת המחזורים מאז חוס הידינק התמנה למאמן הזמני שלה. יחד עם זאת, באמצע השבוע האלופה היוצאת שוב נראתה רע וסיימה רק ב-0:0 אצל ווטפורד. בסך הכול, היא ניצחה רק פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים, דווקא את ארסנל בחוץ 0:1. בסטמפורד ברידג', צ'לסי ניצחה רק אחד מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני מרסיאל מול צ'לסי. GettyImages
שתי הקבוצות מתקשות להרשים העונה/GettyImages

מנגד, השדים האדומים כל הזמן עולים ויורדים ברמה. בשבוע האחרון הם רשמו 1:3 יפה בחוץ על דרבי ועלו לשמינית גמר הגביע והמשיכו משם לאחת התצוגות הטובות ביותר שלהם העונה ב-0:3 על סטוק בליגה. יונייטד נכנסת למחזור הזה כשהיא רחוקה חמש נקודות מארסנל (שתשחק לפניה, מול בורנמות' בחוץ, ב-15:30) והיא יודעת שכדי להמשיך לחלום בעצמה על עלייה לליגת האלופות, היא חייבת נקודות. הבעיה של יונייטד היא העובדה שהקבוצה הפסידה בכל ארבעת ביקוריה האחרונים אצל צ'לסי ובכלל, לא ניצחה את הבלוז באף אחד מתשעת המפגשים האחרונים, מאז אוקטובר 2012.

במנצ'סטר הרכינו ראש היום ונזכרו באסון מינכן, בו נהרגו בשישי בפברואר 1958, בדיוק לפני 58 שנים, 23 אנשים כולל שמונה משחקני הקבוצה ושלוש אנשי צוות.

השדים האדומים יחסרו במשחק מחר את בסטיאן שווינשטייגר הפצוע ומי שיחליף אותו שוב יהיה קמרון בורטוויק ג'קסון הצעיר, שפתח בשני המשחקים האחרונים והיה מצוין. בינתיים, ז'וזה מוריניו, שפוטר העונה מצ'לסי, ממשיך לעורר עניין ביונייטד ועל פי עיתוני אנגליה, נציגי המועדון פתחו בשיחות עם המנג'ר בתקווה להביאו כמחליף של לואי ואן חאל המאכזב. אצל צ'לסי, אדן הזאר עשוי לשוב להרכב לאחר שהודח ממנו מול ווטפורד, בעוד פאטו, שהצטרף לאחרונה למועדון, יוכל לקבל דקות ראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully