וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושים מחופשים לשוטרים ירו למוות באדם במהלך שקילה לקרב אגרוף

רגעי הטרגדיה שאירעה בדבלין, במהלך השקילה לקראת הקרב על התואר האירופי במשקל קל, תועדו על ידי המצלמות. עד ראייה: "אנשים חשבו שזו מתקפת טרור". בשל המקרה: הקרב בוטל

טרגדיה התחוללה אתמול (שישי) בדבלין, כאשר במהלך שקילה לקרב אגרוף שאמור היה להיערך הערב בין ג'יימי קאבנה לאנטוניו בנטו על התואר האירופי במשקל קל, ירו שלושה אנשים שהתחפשו לשוטרים למוות באדם אחד ופצעו שניים נוספים. במקום שהו קרוב ל-300 אנשים בעת המקרה והקרב עצמו בוטל.

השקילה התקיימה בשעות הצהריים של שישי באולם במלון ריג'נסי בבירת אירלנד, כאשר לפתע נכנסו למקום התוקפים ופתחו באש מרובי קלצ'ניקוב. האירוע כולו תועד במצלמות, שצילמו את מעמד שקילת המתאגרפים ואחד העדים במקום סיפר: "מישהו רץ פנימה, לבוש במדי שוטר והתחיל לרסס עם הרובה. כולם צרחו מסביב ואנשים חשבו שזו מתקפת טרור. היו כאלה שבכלל חשבו שמישהו מפורסם מעולם האגרוף הגיע למלון, בגלל כל הצרחות, אבל מהר מאוד כולם הבינו שהיו יריות".

בסרטון המתעד את המקרה, נראה קאבנה כשהוא יורד מהבמה אחרי השקילה וכמה שניות לאחר מכן, פותח במנוסה מהמקום יחד עם רבים אחרים. לאחר כמה שעות, צייץ המתאגרף בחשבון הטוויטר שלו: "לכל מי ששואל, אני בסדר! היה לי הרבה מזל היום, זה כל מה שאני יכול לומר".

המשטרה המקומית פתחה בחקירת האירוע והחשד הראשוני הוא כי מדובר במלחמת כנופיות. המלון נסגר עד לסיום החקירה. מפקד המשטרה בדבלין אמר במסיבת עיתונאים בליל אמש: "אנחנו מאמינים כי לפחות ארבעה אנשים היו מעורבים במתקפה, כאשר שניים מהם לבשו מדי ימ"מ והיו חמושים בנשק אוטומטי והשניים האחרים החזיקו אקדחים. אחד מהם היה מחופש לאישה עם פאה".

  • עוד באותו נושא:
  • אגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully