וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבנדובסקי דורש מבאיירן 18 מיליון יורו לעונה, הוא רוצה לריאל"

העיתונאי הספרדי גיאם בלאגה טען כי החלוץ הציב דרישה אסטרונומית לבווארים, בתקווה שימכרו אותו לבלאנקוס. לואיס אנריקה מגיע ל-100 משחקים בבארסה, מסי קרוב לשער ליגה 300. צפו בניימאר חוטף עוגת יום הולדת לפרצוף מראפינייה

one

בווידיאו: הניצחון של ברצלונה על אתלטיקו מדריד

שתי הגדולות של הליגה הספרדית זכו לעוד יום מנוחה וישחקו רק מחר (ראשון), כאשר כבר בשעה 13:00 תתארח ברצלונה למשחק צהריים אצל לבנטה ואילו ב-21:30, ריאל מדריד, שנמצאת רק במקום השלישי בטבלה ועם ארבע נקודות פחות ומשחק אחד יותר מאשר הקטאלנים, תהיה חייבת לנצח בגרנאדה כדי להישאר איכשהו בתמונת האליפות.

כריסטיאנו רונאלדו, עדיין הכוכב הגדול של הבלאנקוס, חגג אתמול את יום הולדתו ה-31 ופרסם מסר לאוהדים: "אני מאושר ונמצא בתקופה נהדרת בקריירה שלי וגם בחיים האישיים. תודה לכולם על הברכות ובבקשה, תמשיכו לתמוך בי כמו תמיד". רונאלדו עשוי לזכות בעונה הבאה בחבר איכותי מאוד לחוליית ההתקפה.

גיאם בלאגה, אחד העיתונאים המובילים בספרד, פרסם הלילה ב"אס" כי רוברט לבנדובסקי, חלוצה של באיירן מינכן, דורש מהבווארים לא פחות מ-18 מיליון יורו נטו עבור חידוש חוזהו, המסתיים ב-2019. כרגע, לבנדובסקי מרוויח עשרה מיליון יורו לעונה בבאיירן ועל פי בלאגה, הוא מעוניין לעשות את דרכו למדריד ולכן הציב את הבקשה האסטרונומית מקבוצתו הנוכחית. יחד עם זאת, בספרד טוענים כי ריאל לא תמהר לשלם ללבנדובסקי 18 מיליון יורו לעונה, שכן קארים בנזמה למשל, מרוויח "רק" תשעה מיליון, מה שעלול לגרום לתסיסה בחדר ההלבשה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ריאל תהיה מוכנה לשלם לו כל כך הרבה? לבנדובסקי/GettyImages

בינתיים, בברצלונה, שמחה וצהלה. לואיס אנריקה יגיע מול לבנטה ל-100 משחקים כמאמן הקבוצה והמספרים מדהימים. אם בארסה לא תפסיד, זה יהיה המשחק ה-28 ברציפות שלה ללא הפסד, רצף שישתווה לזה שהשיג גווארדיולה בעונת 2010/11. עד כה, ב-99 משחקים יש ללואיס אנריקה 79 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו ותשעה הפסדים, רק שלושה מהם הגיעו העונה. בארסה כבשה תחתיו 274 שערים וספגה 70 בלבד וכמובן, זכתה בטרבל (אליפות, גביע וליגת האלופות) ובאליפות העולם לקבוצות והסופרקאפ האירופי.

עוד אחד שקרוב לציון דרך יפה הוא ליאונל מסי, שרחוק שני שערים מ-300 כיבושים בליגה הספרדית. כבר עכשיו מסי נמצא 47 שערים מעל תלמו סארה, אותו עקף בראש טבלת הכובשים בכל הזמנים, כאשר יריבו הגדול כריסטיאנו רונאלדו מצא את הרשת עבור ריאל מדריד 222 פעמים במסגרת הליגה. מסי כבש עד היום מול 37 מועדונים שונים בליגה הספרדית כאשר בראש הרשימה נמצאות: אתלטיקו מדריד (21 שערים ב-20 משחקים), סביליה (19 שערים ב-18 משחקים), ולנסיה (16 שערים ב-19 משחקים) וריאל מדריד (14 שערים ב-19 משחקים).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

גם בברצלונה חגגו אתמול יום הולדת: צפו בניימאר חוטף עוגה לפרצוף מראפינייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully