וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו הארט: "אני ממש שמח על העונה של ג'יימי ורדי, הוא התפוצץ"

רגע לפני מפגש המוליכות של הפרמיירליג (14:45, ספורט 2), שוער מנצ'סטר סיטי מחמיא לסקורר של השועלים: "השער נגד ליברפול היה אדיר. יותר ממגיע ללסטר להיות איפה שהיא נמצאת כרגע"

one

בווידיאו: הניצחון של לסטר על ליברפול

סוג של משחק עונה ייערך היום (שבת, 14:45, ספורט 2) בפרמיירליג, כאשר המוליכה לסטר תצא להתארח אצל השנייה בטבלה מנצ'סטר סיטי.

השועלים הסנסציונים רשמו שני ניצחונות ליגה רצופים אחרי תקופה קצת פחות מוצלחת ומגיעים לאיתיחאד עם 50 נקודות במאזנם, שלוש יותר מאשר הסיטיזנס. כאשר נותרו עוד 14 מחזורים בלבד לסיום העונה, ניצחון מפתיע של קלאודיו ראניירי ושחקניו יכול לסמן את הדרך לאליפות בלתי נתפסת עבור הקבוצה הצנועה.

אלא שזה לא יהיה פשוט כמובן מול סיטי העוצמתית, שבשבוע שעבר הודיעה על מינויו של פפ גווארדיולה למאמן הקבוצה החל מהעונה הבאה ומרגישה שהיא יכולה להעניק למנואל פלגריני מתנת פרידה בדמות אליפות נוספת. התכולים ניצחו ביום שלישי 0:1 לא משכנע בחוץ את סנדרלנד משער של סרחיו אגוארו, שהעלה את מאזנו ל-13 שערים ונמצא במקום החמישי בטבלת הכובשים בליגה, צמוד לריאד מחרז של לסטר וחמישה שערים מאחורי המוביל, ג'יימי ורדי, שבעצמו מגיע אחרי שהצמד שלו, כולל אחד משערי העונה, הכריע את ליברפול באמצע השבוע.

ג'יימי ורדי לסטר סיטי עם ג'ו הארט מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ורדי ינסה להכניע את הארט/GettyImages

מתוך 24 מחזורים שחלפו עד כה בפרמיירליג, לסטר הייתה בפסגת הטבלה רק בשבעה, אבל היא מאמינה בכוחה לעשות את מה שלא עשתה מאז 2003 ולנצח את סיטי, שתהיה שוב ללא קווין דה בראונה הפצוע. שוער המארחת, ג'ו הארט, הזהיר את חבריו מהיכולת של כוכב היריבה ורדי: "השער שלו נגד ליברפול היה אדיר, פיניש פנטסטי. אנחנו לומדים כל יריבה ואני גם צופה בכדורגל כחובב של המשחק, כך שאני יודע איך ג'יימי משיג את השערים שלו, אבל יש דברים שאי אפשר לתכנן איך להתמודד מולם. אני לא חושב שמישהו יכול היה לדמיין שהוא ייתן גול מכזה מרחק בכזו בעיטה. אני ממש שמח על הדרך בה העונה הזו מתפתחת עבורו, כי הוא שחקן מצוין ובחור נהדר, קלטתי את זה ברגע שהוא נכנס לחדר ההלבשה בנבחרת. הוא ממש התפוצץ השנה. לא הכרתי אותו ממש עד שלסטר לא הגיעה לפרמיירליג, אבל כולנו יודעים כמה אנרגיות הוא משקיע. זה מדהים".

הארט החמיא גם ללסטר כולה: "יותר ממגיע להם להיות במקום בו הם נמצאים כרגע ואם הם ימשיכו ככה, הם יישארו בצמרת עד לסיום העונה. אחרי המשחק הזה, לא נפגוש אותם עוד העונה וזה יהיה תלוי בנו מכאן והלאה. אם ננצח אותם, זו תהיה הצהרה, אבל היא תחזיק רק שבוע, עד למחזור הבא. אנחנו חולמים לזכות בכל ארבעת התארים העונה".

לקראת המפגש, סיימון בירד כתב ב"מירור": "כולם מחפשים את סוד ההצלחה של לסטר. אם ראניירי יוביל אותם לאליפות, זה יהיה הדבר הכי מדהים בתולדות הפרמיירליג. הסיבה שאנחנו אוהבים את לסטר, זה שהיא מעניקה לכולנו תקווה. אם הם יכולים, כל קבוצה יכולה לחלום גם היא וזה משהו שהיה חסר בפרמיירליג במשך שנים רבות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully