וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ': "כשתהיה הצעה, אני מניח שאעזוב, למכבי יש אינטרס למכור אותי"

שוער הצהובים התראיין במולדתו סרביה והתייחס לעתידו: "כמובן שמעניין אותי לעזוב ולהתקדם, אבל אתייחס לזה רק כשיהיה משהו קונקרטי". על יוקאנוביץ': "היה לי שיתוף פעולה טוב איתו"

one

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' מרבה להתראיין בתקשורת הסרבית ועשה זאת גם היום (שישי). בראיון הוא דיבר על מכבי תל אביב, על העזיבה של בן ארצו סלבישה יוקאנוביץ' לפולהאם ועל הכדורגל הישראלי.

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
מבסוט מהחיים בתל אביב. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

כשהתבקש לערוך השוואה בין הליגה הישראלית לסרבית, אמר השוער הצעיר: "הן דומות, אבל גם שונות. אני חושב שפה בישראל יש שתיים אולי שלוש קבוצות שנמצאות מעל כולן, כל השאר פחות או יותר באותה רמה. הכדורגל בליגה הישראלית הוא הרבה יותר מהיר ויש יותר קהל באצטדיונים מאשר בסרביה. האווירה סביב הכדורגל גם חיובית יותר מאשר בליגה הסרבית".

כשנשאל האם הוא מתגעגע ליוקאנוביץ', אמר ראיקוביץ': "היה לי שיתוף פעולה טוב איתו ואני חושב שלסלבישה יש עתיד מבטיח. כמובן שהיה לי קל יותר להתאקלם בזכות סלבישה, אבל אני יודע שהוא הלך לאתגר חדש ולהצעה כספית טובה יותר. מי יודע, אולי ניפגש שוב?".

על ההופעה בליגת האלופות אמר השוער הצעיר: "אלה היו חוויות חיוביות, אבל קיוויתי שנצליח יותר. אחת הסיבות בגללן הלכתי למכבי היא בשביל לשחק ברמות הגבוהות. בעונה הזו הייתי רק משתתף בליגת האלופות, אני מקווה לחזור ולעשות שם דברים יפים". ראיקוביץ' התייחס לפגישה שלו עם השוער הנערץ עליו, איקר קסיאס, במשחק מול פורטו: "זה היה כבוד גדול להיות על אותו מגרש איתו, החלפנו מילים בסוף, זו תחושה הכי טובה שיכולה להיות. קסיאס הוא מישהו שאני מעריץ מגיל צעיר. במהלך הקריירה שלי מעולם לא התרגשתי והייתי לחוץ כל כך כמו ברגע שעמדתי מול איקר".

על עתידו אמר: "זה לא תלוי רק בי, אלא גם בהצעות שמכבי תקבל. כמובן שזה מעניין אותי, אבל אוכל להתייחס לדברים רק כשיהיה משהו קונקרטי. אם תגיע הצעה, בהחלט אעזוב את מכבי תל אביב כי למועדון יש אינטרס למכור אותי". על תל אביב אמר השוער: "נהדר כאן, העיר חוויה, אף פעם לא משעמם. תל אביב היא על הים ויש פה מזג אוויר נהדר. אנשים בישראלי ידידותיים מאוד ופתוחים, תמיד מוכנים לעזור, במיוחד לספורטאים. הם אוהבים כדורגל מאוד, אז מזהים אותי בכל מקום. עד לאחרונה הייתי ביחסים טובים מאוד עם מיטרוביץ', אבל הוא עזב ועכשיו אני מבלה עם שאר החברים מהקבוצה, משחקים בפלייסטיישן כי קר וקשה לצאת. עוד מעט יהיה חמים יותר ואז אוכל לטייל בים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully