וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: אליפות ישראל נפתחה, שחר צוברי והדר הלר מובילים

5.2.2016 / 19:16

צוברי מדורג שני בתחרות הפתוחה וראשון מבין הישראלים אחרי שסיים את שני השיוטים במקומות 1 ו-8. משיח רק שלישי מבין הישראלים. הלר מקדימה את דוידוביץ' אחרי שסיימה את שני השיוטים שלה במקומות הראשון והשישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוביל. צוברי בפעילות/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה אמנם רק היום הראשון, אבל מי שציפה לראות את מעין דוידוביץ' צועדת על פני יתר הגולשות בפתיחת אליפות ישראל נותר מעט מופתע. הדר הלר הצעירה מהמרכז לחינוך ימי באילת היא זו שמובילה בתום שני שיוטים ראשונים אחרי שהיא ניצחה בשיוט הראשון וסיימה שישית במקום השני. דוידוביץ', הגולשת הבכירה של ישראל, סיימה רק במקום השישי את השיוט הראשון ובמקום השני את השיוט השני. נגה גלר שלישית בתחרות אחרי שניצחה בשיוט השני וסיימה שמינית בשיוט הראשון.

אצל הגברים, המוביל באליפות ישראל הפתוחה הוא הגולש סבסטיאן פליישר שהגיע מדנמרק אחרי שהוא סיים במקומות 2 ו-1. הראשון מבין הישראלים הוא שחר צוברי שסיים במקומות 1 ו-8 את שני השיוטים שנערכו היום. שלישי בתחרות הפתוחה הוא היווני ביירון קוקולאניש שסיים שישי ושלישי. אופק אלימלך מדורג במקום השני מבין הישראלים ובמקום השמיני הכללי אחרי שסיים 12 ו-4 את שני השיוטים. הפתעה נוספת מגיעה מכיוונו של נמרוד משיח שסיים במקומות 11 ו-5 ומדורג שלישי מבין הישראלים ובמקום התשיעי הכללי.

אליפות ישראל תימשך עד יום שני ומשמשת כהכנה לקראת אליפות העולם בגלשני RSX שתיערך בעוד שבועיים באילת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתחה נהדר. הלר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully